• faffner

till er som försöker få bebis , men inte lyckas har ännu inte varit på utredning (!)

Jag o min man är 22 resektive 21. försökte bli gravid sedan jag var sjutton. blev gravid vid 19. fick mf i v 6 försökt ända sen dess. i tre år alltså, inget. får sedan tid på rmc för att undersöka. allt perfekt. efter en spolning av äggledare, säger gynekologen; de flesta paren brukar bli gravida efter den hä undersökningen. pågrund av att man spolar bort en mängder slem. fem dagar senare blev vi gravida :) naturligt. är nu i v 15+6 :) så tänk posetivt :) behöver inte va nå fel :)

• Svar på tråden till er som försöker få bebis , men inte lyckas har ännu inte varit på utredning (!)
  • Vädur 78

Det låter ju toppen! Ska göra en spolning i höst! Hur kändes det? Gjorde det ont?
    Kram

• faffner

vad länge du ska vänta?? vi fick tid till vårat snabbt ! kraftig mensvärk. inget mer. men mensvärk kan också göra ont .. jag fick lite ont mot slutet känndes som ja skulle yuppa av.. men sen gick de över.

Vädur 78 skrev 2007-07-21 09:46:04 följande:

Det låter ju toppen! Ska göra en spolning i höst! Hur kändes det? Gjorde det ont?Kram
  • Vädur 78

Det beror nog på mina sköldkörtel problem. Det är bättre att mina värden blir stabila först! Just nu har de gått ner för mycket. Annars hade jag nog inte fått vänta så länge....

Svar på tråden till er som försöker få bebis , men inte lyckas har ännu inte varit på utredning (!)