• brokenheart87

Billiga tester går inte o lita på!!!!

Igår 8 dagar innan bim tjuv testade jag, jag vet att det va dumt för att det är för tidigt men jag blev förvånad när jag såg väldigt svag sträck, sen bestämbde jag att testa på kvällen och på morronen men då kom det inget på test linje (alltså negative) nu känner jag mig lite irriterad på det viset kan man alrdig lita på billiga tester de kan visa plus fast man e inte gravid... vad tycker ni har ni varit med om det???

• Svar på tråden Billiga tester går inte o lita på!!!!
  • Nicole

ibland kan det bli plus om man har en infektion i kroppen eller något likande... men det finns inga ursäkter för man litar ju ändå på testen så de måste ju vara säkra... så tråkigt när man bygger upp förhoppningar när de inte stämmer.

inte hänt mig, testat me billiga test som visat rätt plus för några år sedan... vilket märke var det?

om du orkar så tycker ja att du ska kontakta företaget som du köpte dom av och berätta vad som hänt, då kanske de tar bort de mräket så ingen annan "blir lurad".

lycka till

• brokenheart87

Jag köpte billiga stick tester från testlagret, jag har ingen infektion för att sånt känner jag av, så jag tror bara att det e nåt fel med testerna eller så testade jag för tidigt... känner mig förvirrad o tänker inte köpa de igen... Tack så mycket....

• brokenheart87

nån mere som har varit med om detta???

• Annamaja

Tror att du testade för tidigt, på dom tester jag använd står det att man tidigast ska test den dagen man ska väntar mens, annars är dom inte 100% säker

• brokenheart87

På min står det att man kan testa 7 dagar innan men det e inte säkert att man får plus, men eftersom jag fick svag plus sen ingen plus det fick mig lite förvirrad, men det var kul o se ett plus ävendå glädjen bara stannade ett par timmar...

Svar på tråden Billiga tester går inte o lita på!!!!