En fråga....
Hej.... Jag hade ägglossning för 14 dagar sen....! Jag har oregelbunden mens den brukar komma mellan 43-53...! När tycker ni jag ska göra ett graviditetstest???
Hej.... Jag hade ägglossning för 14 dagar sen....! Jag har oregelbunden mens den brukar komma mellan 43-53...! När tycker ni jag ska göra ett graviditetstest???
Mellan 45-43? Hur lång är din menscykel? Hade du ägglossning för 14 dagar sedan så bör du nog göra ett graviditetstest nu. Jag brukar göra ett test dagarna innan mensen ska komma, vet att det kanske inte visar något då men med min nyfikenhet så går det inte att hålla sig ..... LYCKA TILL!!
Är mensen jätteoregelbunden så bör du nog kanske göra ÄL- test annars finns risken att du missar själva ägglossningen.
Ja jag får min mens någon gång mellan menscykeldagen 43-53. men nu har jag ätit pergotime första gången och fick ägglossning. jag hade ägglossning för 14 dagar sen....
Jag gjorde ett ägglossningstest för två veckor och de visade att jag hade ägglossning...
prova nu om du vet att det var för 14 dagar sen, annars kan du vänta till du förväntar din mens typ runt dag 43
oki... tror du att de är för tidigt att testa nu?
allting beror på hcg halten i urinet, är den för låg visar den inget på ett test, prova rfsu´s test det är känsligt
Oki... tack för hjälpen... men jag tror jag väntar några dagar till...om jag kan hålla mig
tänkte bara kolla hur det gått för dig?
Jag var inte gravid..... SNYFT