kan jag vara gravid?
Ingen mens hittils....... kan det vara så att jag är gravid fast testerna visar negativt? finns de folk som inte plussar efter BIM +2 ?? Jag är inne på BIM +2 ingen mens hittils?!?!
Ingen mens hittils....... kan det vara så att jag är gravid fast testerna visar negativt? finns de folk som inte plussar efter BIM +2 ?? Jag är inne på BIM +2 ingen mens hittils?!?!
Slutat med skydd nyligen?
Nej..
överlag så testar de flesta plus (med tester från apoteket) 2 dagar efter bim om man är gravid. är nog ytterst få som inte göra tyvärr..
När testade du dig senast då?
idag
jag testar med testlagrets tester :s
+ 2 är ju ingenting tycker jag.....
Vänta några dagar till o se om du får ett plus.
Själv fick jag vänta till v 12 innan det blev nåt plus för min del.
Ja! Du är gravid! Grattis! Starta några trådar till så kan du vara ännu mer säker på att du är gravid! Hurra! Jippi!
aha okej.. där ser man.. :) ville bara veta om det finns folk som ej plussar direkt..
taskmört hatemachine...
men visst mitt svar är: Jag tror inte du är gravid för att det är BIM +2 utan mens, däremot om man testar kan det dröja 4-5 dagar innan det i allafall blir ett svagt plus (som jag kallar spökstreck). Det om du inte vet när din ÄL var kan det ju slå på ett par dagar hur lång normalcykeln ska va.
Hoppas du får ditt plus snart, men ärligt sagt, om du bara har försökt i två månader så har du lagt den här tråden under fel rubrik. Här samlas de som har det svårt att bli gravida och kanske äntligen har plusat (man kan väl inte säga ÄNTLIGEN efter att ha försökt i två månader?!?!) Men lycka till i alla fall.