• anöbredöS

Ingen med äldre barn? (3-6år)

Jag blev mamma första ggen när jag var 16år, därefter föddes min dotter när jag var 19år. Idag är jag 22år & har en son som blir 6år om 5månader & en dotter som nyss (slutet av May) fyllde 3år. Jag skulle vilja komma i kontakt med andra unga mammor (känner mej inte ung längre), som var 18år & under när ni fick era barn som nu är kring 3-6år.

• Svar på tråden Ingen med äldre barn? (3-6år)
  • J N
    Jag har två tjejer. en som blir 4 om 3 månader .
  • JennieF

Fick David vid 16 & Neo vid 20. Är 21 nu.

• Tiiina86

Glömde skriva att jag bor i sthlm också, elinamamman och jag gick på samma ung mamma grupp:)

• Elina mamman

anöbredös: haha ja visst

tiiina86: jag tycker att du ska bli det nu ;)

• Tiiina86

Elina: haha ja med men vi väntar nog å börjar bebis verkstan till sommaren 09 senast men vi ska ju ha 2 tätt efter varandra då så kommer vara ganska ung 3barns mamma sen:) hinner jobba upp föräldra penningen å vi hinner köpa lägenhet innan barnen kommer

• Wicke
    Tjingeling!
    Jag är 25! Jag kvalificerar mej väl som att jag har 2 stora barn då
    Hannes var 7 i juli i år och Jakob är 4 i februari. Har en liten skrutt också som blir 2 i mars.
    Ha det gott!
    ¤You can have a piece of me-Watch Out!!!¤
  • lotta 85

Hej! Blev mamma första gången när jag var 17 och andra gången när jag var 19. Nu är jag 22 och min dotter ska snart fylla fem år och min son blir 3 i januari.

• Josefin86

Här är en. Mitt första barn, Theodor är 4 år

• Elina mamman

tiina86: jag vet.. men vore ju kul att vara mammaledig samtidigt igen.. men vi får se.. känner inte för en till nu men allt kan ju ändra sig ;)

• Tiiina86

Elinamamman:
    jaa se till att bli sugen sommaren 09 eller sommaren efter d haha för vi ska ju ha 2 efter varann haha nä du ska när du känner att d e dags om ni vill ha fler, men d skulle va jätte kul att va ledig tillsammans igen!!
    e allt bra me er? här e vi friska å d e bra fast jobbar som en tok fortfarande..

• Elina mamman

tiina86: det är samma här.. hinner inte med annat än att jobba.. blää

• Tiffanie

Hello jag har två tjejor en på 4 och en på snart 3 =) sen deras lillebror på 1=)

• Tiffanie

oJ jag fyller 22 i november ´bor i märsta=)

• mmiiaa85

ja har en kille som blir 4 om några veckor och en liten kille till på 4 veckor!

Blev allså mamma när ja skulle fylla 18 första gången och nu andra gången när ja snart är 22!=)

• frufur

Hej! Jag har en lite bus som fyllde 5år i Maj! (var 15 skulle fylla 16 i sep)

• Pincushion86

Jag är 20, har en dotter som är tre år. Min dotter föddes tre månader innan jag blev 18, så jag var ung.

• minshakira

Jo,jag va 17 när ja fick min dotter shakira och 20 när jag fick min andra dotter chanel...shakira blir 5 år den 25 maj och chanel blir 2 år 29 juli.ja förästen så e jag 21 nu....

• Malin 79

hihi när räknas man som ung mamma då,, jag är 28 har nu 6 härliga busungar,,

fick min första son då jag var 14,, andra då jag vaar 20 tredje när jag var 22 nr vår dotter kom när jag var 24 nr då jag var 26 och nu minstingen som nu e tre månader kom alltså då jag var 28,,

• feb05

hejsan var 18 när jag fick min son som blir 3 i februari.. han har nu en lillasyster på 8 månader o jag är 21=) helt perfekt för min del iaf kan inte bli mer lyckat känns det som=)menm oj va man känner av trots på lillgrabben=)

• Malin 79

glömde ju att skriva hur gamla barnen e men de kankse man kan räkna ut,men än då, dom är nu
    14
    8
    6
    4
    2
    och den lille på 3 månader

Svar på tråden Ingen med äldre barn? (3-6år)