• nuedetdax

Ni som till slut + era symptom??

Hej,
    Jag och mannen har försökt i över ett år nu och jag har ätit andra pergokuren men ska spolas nästa månad då jag vart överstimulerad.

Jag vill bara fråga er som nyligen plussat hur ni kände er innan?
    Era symptom, vad skiljde de sig mot de symptom ni haft många månader innan??

Detta riktar sig endast till de som har haft svårt att bli gravida minst 1 års försök!

• Svar på tråden Ni som till slut + era symptom??
  • nuedetdax

Jie och Kickan,
    Det är väl så bara att fortsätta hoppas

• Kickan80

Det ska du absolut göra.
    Hoppas ska ni göra varje månad....

• Jiie

Ja man ska alltid hoppas men alltid vara realistisk!

Väntar Luciabebis
  • nuedetdax

Jie,
    Ja jag är mycket realistisk..fick ingen stegring på äl-test men jag kände äl smärtor, kan bara hoppas!

• Suwe

Kikar in här och vill bara berätta våran lilla historia. Lita inte på ÄL-test!
    Vi hade försökt i 1 år och 11 månader när jag äntligen blev gravid i juni. Är nu gravid i vecka 14, är bara sååå LYCKLIG!
    Testade inte positivt förräns vecka 7 då jag började må illa eftersom jag var helt säker på att det inte blivit något denna månad heller då ÄL-test jag gjorde i hela 12 dagar hela tiden visade negativt. Hade dock ÄL-flytningar i 2 dagar. Men det tog sig ändå. Visade ett tydligt PLUS för första gången i mitt liv den där måndagen i början på juli.
    Jag testade med billiga testers ÄL-test och de fungerade alltså inte på mig i allafall.
    Håller tummarna att det blir samma sak för dig nuedetdax. Önskar dig stort LYCKA TILL!!

• alexus

Hej! Vi har försökt att få barn i 4 år. Blev spontant gravid förra året i november - tyvärr var det en utomkvedshavandeskap. De fick ta bort min högra äggledare. Nu hade jag 3 enkelturer med pergotime och det fungerade på tredje gången. Är i v.7 (6+6). Märkte att jag var gravid för att jag fick mensvärk innan jag skulle få mens. annars får jag mensvärk på samma dag jag får mens. testade 3 dagar innan - då var det negativ -- testade istället 3 dager efter beräknad mens då var det positiv!

• Glitter2

Vet ni hur det är med insemination och känningar/syptom?
    Kan man ha känningar av själva inseminationen och Pregnylen upp till en vecka efter inseminationen?

• ambica

Mina symptom vid BIM var...att jag haft sveda i livmodern ovanligt länge -över en vecka före BIM. Alltså en mensvärk som inte var riktigt lik sig. FÖ hade jag inte några riktigt fysiska symptom..men kände ngt annorlunda.

• Badabing00

Var sååå dålig i magen. Sprang på toa hela tiden. Annars nada, inte trött, inga ömma bröst, bara pyttelite mol, inga flytningar. Plussade idag

• Hanah
    Jiie skrev 2007-08-15 09:21:52 följande:
    Jag hade varit skengravid alla andra månader men den månaden jag plussade kände jag typ inget!!
    Jag håller med fullkomligt!! Har känt mig 1000 ggr mer gravid alla tidigare månader än vad jag gjorde när jag väl VAR gravid!!
    *äntligen äntligen*
  • nuedetdax

Tack ALLA för era svar!!
    Nu är jag på dag 19 och fick en rosa flytning i trosan. Vet inte om jag ska va glad eller ledsen för det

• nuedetdax

Dag 21 snart och nu är det rosa helt borta nån som haft likadant???

• nuedetdax

Johanna,
    Tack för svaret, jag hade svag rosa flytning men nu är den som sagt borta. Får se på fredag om det var ett gott tecken

Nån mer som haft likadana symptom?

• nuedetdax

Åh!
    Bim imorgon och är inte det minsta hoppfull, det är 14-e försöket skulle det verkligen vara så omöjligt om jag plussa nu

Svar på tråden Ni som till slut + era symptom??