• Hannah74

Någon som minns svenskt band med en manlig sångare och tvillingar som sjöng?

Håller på att bli knäpp- tror de var rätt stora i sverige på 80_talet. Han som sjöng hade mörkt hår och så hade han 1 par tvillingar som sjöng i bakgrunden+ musiker.
    Tror namnet på bandet var 2 ord.

Lite pop/rock sådär..

Äntligen gravid!
  • Svar på tråden Någon som minns svenskt band med en manlig sångare och tvillingar som sjöng?
  • Hannah74

Jag kom på det! Hurra! Trance Dance med Youre gonna get it. Pust vad skönt.

Äntligen gravid!
  • Hannah74

Nä, ett svenskt rätt kasst band Men tack för gissningen

Äntligen gravid!
  • alienstar
    hannah30 skrev 2007-08-17 06:03:43 följande:
    Jag kom på det! Hurra! Trance Dance med Youre gonna get it. Pust vad skönt.
    haha! Den låten tycker jag fortfarand eär jättebra!
  • tisteln

Har en liten snutt av deras video inspelad på video, från programmet "Listan". Kul under regniga eller deppiga dagar!

• Hannah74

Har du den som finns på you tube? Där de dansar i typ vilda västern miljö?
    Minns nämligen en annan där de sjöng live, men den kunde jag inte hitta. Så om du har den borde du nästan lägga upp den på you tube

tisteln skrev 2007-08-17 08:52:00 följande:
    Har en liten snutt av deras video inspelad på video, från programmet "Listan". Kul under regniga eller deppiga dagar!
    Äntligen gravid!
  • Bubbathehut

Kom att tänka på att jag ville veta detta med så jag har lusat nätet och hamnade här, TACK !!

• Bubbathehut

Kom att tänka på att jag ville veta detta med så jag har lusat nätet och hamnade här, TACK !!

Svar på tråden Någon som minns svenskt band med en manlig sångare och tvillingar som sjöng?