unggravid och pojkvännen krångar... HJÄLP?
jag vet inte hur jag ska göra, jag är gravid i 6v. med min pojkvän som jag är tillsammans med nu, jag fyller 18 och han fyller 21 i nov. vi bor inte tillsammans. jag bor hemma och han bor i en lägenhet i stan,
första veckan vi va tillsammans va han otrogen, med en tjej som tydligen va hans tjejkompis. när berättade det så sa han ; "det bara hände, vi strulade bara, jag fick inte upp den?" VADÅ fick inte upp den :o försöker man ens ha sex med en annan person om man redan har flickvän ;o
efter det sa han aldrig mer skulle prata med henne och träffa henne, men jag fick reda på att han hade träffat henne ute en gång, sen även pratat med henne via datorn, och då hade han skrivit "förlår om jag va jobbig i lördes" så han svek två gånger först med otrohet och sen lögner.
jag vill jätte gärna ha detta barn, jag har önskat mig detta hur länge som helst och är super glad för vara gravid nu,
men hur ska jag göra med honom, känns inte som jag kan lita på honom och han tycker om mig mer än vad jag tycker om honom?