• MissSummer

Hur mycket kostar en veterinärundersökning? (kanin)

Min kaninhane på 6 år har börjat kissa rött så jag ska gå med honom till veterinären.
    Hur mycket ungefär kostar en undersökning för ett smådjur? Var rätt längesen jag var hos en veterinär så jag minns inte.

• Svar på tråden Hur mycket kostar en veterinärundersökning? (kanin)
  • Mistyday

beror på från ställe till ställe.. mesta dels är det en fast avgift och sedan får man betala för vården ex senast jag var hos vetriären med en av mina hundar tog den vetrinären 325 bara för att kliva in hos han och sedan fick jag lägga på de undersökningar som gjordes, typ blodprov och röntgen.

så ring till den vetrinär som finns närmast dig och fråga va de tar .. hoppas allt blir ok med kaninen

• Liten kikka
    MissSummer skrev 2007-08-18 17:25:17 följande:
    Min kaninhane på 6 år har börjat kissa rött så jag ska gå med honom till veterinären.Hur mycket ungefär kostar en undersökning för ett smådjur? Var rätt längesen jag var hos en veterinär så jag minns inte.
    för ett exakt pris bör du nog ringa till veterinären och fråga för alla veterinärer har olika priser på just sådant kram
  • Bella003

Min kanin ville inte äta imorse och om hon måste till veterinären för undersökning, hur mycket skulle det kosta att undersöka henne??

• Zadre
    Bella003 skrev 2015-06-24 11:24:37 följande:

Min kanin ville inte äta imorse och om hon måste till veterinären för undersökning, hur mycket skulle det kosta att undersöka henne??

Det går inte att svara på så här. Ring närmaste vet och fråga.
Svar på tråden Hur mycket kostar en veterinärundersökning? (kanin)