• mysan87

Gravida under 25 med BF i början av 08 som bor i skåne!

Har försökt hitta folk i min närhet här inne men verkar inte finnas så många i samma situation som bor i Malmö så nu efterlyser jag er i hela skåne
    Jag är 20 år och gravid i vecka 12.
    Är ganska ny i skåne överhuvudtaget och skulle vilja ha kontakt med folk i min ålder som ska ha bebis relativt nära mitt BF som är 28 februari.

så vart finns ni?

• Svar på tråden Gravida under 25 med BF i början av 08 som bor i skåne!
  • Psychobilly

jag är 20 och väntar bebis nu i oktober..men bor i alla fall i malmö=)

• mysan87

Jessi21:
    Vad är det för party du tänker på? tycker alltid det är kul med sånt.

psychobilly: tycker jag känner igen dig, har nog skrivit till dig tidigare! hur går det med magen?

• Psychobilly

mysan87: ja! vi har nog skrivit till varandra tidigare. det går bra med magen. börjar bli riktigt tungt och jobbigt nu bara.

• mysan87

kan tänka mig det, här har magen nyligen kikat fram känns mysigt änsålänge, har börjat känna alla små sparkar nu också!
    Har du haft mer sammandragningar?
    Jag lämna prov idag hos BM hon sa att jag kan ha GBS men att det inte alls behöver vara allvarligt, att nästan alla har bakterien.
    hoppas jag slipper det.

• svedalatjessi

Mysan87 Det är Tupperware som jag presenterar och det är alltid skoj att ha party. Så är du intresserad utav att ha ett party så är det bara medela mig hade varit skoj

• Adelisa

jag bor i mitten av skåne i eslöv. 85:a.

väntar andra barnet 14 jan.

• mysan87

välkommen Adelisa.
    spännande med barn nummer två! hur gammal är 1an?

• Adelisa

mysan87

20 månader. Så det är fullt ös. Blir 23 mån mellan om nästa kommer i tid.

• Psychobilly

har massa förvärkar nu. hoppas på att det sätter igång snart! LÄngtar efter min lille grabb!

• MaddeJimmy

21 år, väntar barn nr 4/2, då är nr 1 ca 14 månader

♥ Jimmys Fru, våra barn William 061203 & bebisen (flicka) i magen 080204 ♥
  • mysan87

psychobilly: åå vad spännande! håller tummarna för att det blivit bebis nu!!

MaddeJimmy: kul med ett till barn så tätt! dom kommer ha mycket nytta av varandra

• Psychobilly

ingen bebis än. bara massa jobbiga förvärkar...blää

Svar på tråden Gravida under 25 med BF i början av 08 som bor i skåne!