In the summertime skrev 2007-08-19 15:38:14 följande:
Jag skulle köppt 56 eller tom 62 i overallen för de är så praktiskt när overaller är stora så att man kan kan lägga ner bebisen.Sen är mitt tips att köpa lite OMLOTT bodys i stl 46 och byxor i 50 för då kan man ju vika upp benen lite. Vår pojke som var nästan lika stor som er växte inte i 56 förräns han var över 4 månader. Och vi hade fått höra innan att vi inte skulle köpa stl 50 för de har de så kort tid och bla bla vi hade hur mycket kläder som helst i 62. Så för oss blev det masshopping när vi kom hem från BB. Som tur var fick vi också otroligt mycket fina små kläder när nära och kära förstog att det var en liten plutt.Men många Grattis till er.
Okej:)
Vi fick nyss en body i stl 44...men den e ju alldes förstor:/...han är väldigt nätt och läkaren på neo sa det är konstigt att han inte väger mindre...så det är en liten pojke:(
Har på honom nu byger i stl.50 och det gillar han inte när det blir knöligt:S...dem är ju så stora:S
Har i några fler tips???
Tror ni att det kan bli bra med en stl 50 så länge eller ska jag köpa en stl 56???