• BebbanEbban

När kan man börja handla?

Hej när kan man börja handla lite saker till barnet ??? vad tycker ni? jag är bara i vecka 7 kram

• Svar på tråden När kan man börja handla?
  • THR1972

jag har väntat till efter v 20 med bägge barnen....varför vet jag inte, har bara blivit så.

• Bitzy

Vi började handla redan dagen efter att vi fick veta att vi skulle ha en bebis. Då blev det bebiskläder, nappflaskor, nappar, tallrik med bestik. Vi handlade för över 1000kr den dagen. Men sen väntade vi i några månader innan vi handlade något mer.

• Mejas mamma

Jag var feg och började inte handla förens i slutet av grav. Vagnen hämtades då jag låg på BB bl a.

Men jag tror att man bearbetar graviditeten genom att handla lite...

• Attityde

Jag hade allt klart här i vecka 20, vagnen skaffades innan jag plussade denna gången, vi hade ju betsämt oss för vilken vagn vi ville ha och att det var dags frö en liten till, vagnen tar ju ingen skada av att stå i garderoben ett år! kläder kan jag förvisso inte gå förbi utan kommer ju alltid hem med små strumpor mm om jag e på jakt efter kläder till mig. Men så e det när man har/väntar barn.

• Anne69

Det beror ju på hur orolig man är......själv väntade jag till ca v 25 när barnet med största sannolikt skulle överleva. Det gjorde hon.....föddes i v. 40+2, är nu 11 månader och har för mkt av allt!

• Kajsan

När man vill!
    Jag handlade innan denna bäbis kommit till i magen , hittade lite fynd

• karinmamma

för mig va det så att jag ville handla men fick inte för min mamma då hon bara sa tänk om något händer då står man där med en massa grejor tror jag va i 7 månaden när jag kollade vagnen och där efer handlade jag lite kläder när jag va i 8 mån va det bytardagar man lämnar in begagnade kläder och så får folk köpa det biligt va så bra så

• Lever på hoppet

Jag handlade två par byxor och två strumpor i vecka tio. Har precis gått in i vecka tretton nu. och idag handlade jag lite bodys och en handuk till bebisen. Jag kan bara inte hålla mig : )

Svar på tråden När kan man börja handla?