• Babylilja

Unga morsor som vill följa me på xist nästa vecka?

Finns det några unga mammor i sthlm som vill förlja med på xist öppnaförskolan på tisdag?

• Svar på tråden Unga morsor som vill följa me på xist nästa vecka?
  • Babylilja

Glöm inte i morgon mammor.;)

• m00nfl0wer

Jag kan inte komma.. Emmi ska vara på dagis till kl 14:00 och mellan 13-14 ska jag vara hos kuratorn på ungdomsmottagningen.

Vågar inte komma ca15 om jag inte har någon som möter mig

• m00nfl0wer

Om det finns någon som kan möta mig vid s:t eriksplan vid 15-tiden så kan den personen gärna få ringa mig på 0737189320. Vill väldigt gärna komma dit..

//Nina

• m00nfl0wer

Har ordnat nu och jag är där runt 15:00.

• Babylilja

hehe hej..;) vill du att jag ska komma och möta dej vid 15 tiden?

• m00nfl0wer

Det är ordnat.. Petra från öppna förskolan möter mig i karlberg runt 15

• Unga morsan

Vi hade tänkt att komma!
    Men Noa är lite snuvig- tror ni det funkar att komma ändå va?

• sladden1

Vart ligger deras Öppna förskola och vilka dagar är det öppet?
    Kramar

(mamma till Ludwig 051102 och bf april 2008)

• elin87

www.xist.nu

sladden1 skrev 2007-08-28 13:47:56 följande:
    Vart ligger deras Öppna förskola och vilka dagar är det öppet?Kramar(mamma till Ludwig 051102 och bf april 2008)
  • Elina mamman

åh vad roligt! gick ni alla dit? jag brukar gå dit men nu jobbar jag.. går den varje gång som jag kan.. älskar det stället!

• m00nfl0wer

Elina mamman skrev 2007-09-14 01:13:52 följande:

åh vad roligt! gick ni alla dit? jag brukar gå dit men nu jobbar jag.. går den varje gång som jag kan.. älskar det stället!
    Jag var där då. Ska dit på tisdag
  • Babylilja

vi var tre stycken som gick tillsammans ..;)

• spindelapa

jag ville gå i såväl onsdags som tisdags men vi var sjuka som hundar :( har de öppet nu i veckan också? de har stängt sista torsdagen i månaden, eller var det onsdag?

• Elina mamman

sista torsdagen i månaden, då har de utflykt på fredagen istället. men nu på torsdag är det stängt för det är läger.. som vi ska på ;)

• m00nfl0wer

Jag funderar på att åka till xist i morgon med min dotter. Någon mer som ska dit?

• Elina mamman

tyvärr inte jag fast jag hade velat..

• Sabine1989

Ja och min son kommer, har dock inte varit där på väldigt länge då jag jobbar och Vincent är på dagis :) Så det ska bli kul att komma idag :) Fler?

Svar på tråden Unga morsor som vill följa me på xist nästa vecka?