Unga morsor som vill följa me på xist nästa vecka?
Finns det några unga mammor i sthlm som vill förlja med på xist öppnaförskolan på tisdag?
Finns det några unga mammor i sthlm som vill förlja med på xist öppnaförskolan på tisdag?
Glöm inte i morgon mammor.;)
Jag kan inte komma.. Emmi ska vara på dagis till kl 14:00 och mellan 13-14 ska jag vara hos kuratorn på ungdomsmottagningen.
Vågar inte komma ca15 om jag inte har någon som möter mig
Om det finns någon som kan möta mig vid s:t eriksplan vid 15-tiden så kan den personen gärna få ringa mig på 0737189320. Vill väldigt gärna komma dit..
//Nina
Har ordnat nu och jag är där runt 15:00.
hehe hej..;) vill du att jag ska komma och möta dej vid 15 tiden?
Det är ordnat.. Petra från öppna förskolan möter mig i karlberg runt 15
Vi hade tänkt att komma!
Men Noa är lite snuvig- tror ni det funkar att komma ändå va?
Vart ligger deras Öppna förskola och vilka dagar är det öppet?
Kramar
(mamma till Ludwig 051102 och bf april 2008)
åh vad roligt! gick ni alla dit? jag brukar gå dit men nu jobbar jag.. går den varje gång som jag kan.. älskar det stället!
Elina mamman skrev 2007-09-14 01:13:52 följande:
vi var tre stycken som gick tillsammans ..;)
jag ville gå i såväl onsdags som tisdags men vi var sjuka som hundar :( har de öppet nu i veckan också? de har stängt sista torsdagen i månaden, eller var det onsdag?
sista torsdagen i månaden, då har de utflykt på fredagen istället. men nu på torsdag är det stängt för det är läger.. som vi ska på ;)
Jag funderar på att åka till xist i morgon med min dotter. Någon mer som ska dit?
tyvärr inte jag fast jag hade velat..
Ja och min son kommer, har dock inte varit där på väldigt länge då jag jobbar och Vincent är på dagis :) Så det ska bli kul att komma idag :) Fler?
Xist låter som ett skoj ställe:) någon som ska dit snart igen?