avundsjuk på förtiden..
Är det bara jag som har svårt att glömma det som varit?Jag har träffat min dröm kille och jag har aldrig haft det så bra som nu!Jag har ett barn sedan tidigare vars pappa aldrig har varit delaktig så vi har varit själva.Han har ett barn sedan före oss och ett mycket långt förhållande med sitt ex.Jag har tidigare träffat killar som har haft barn sedan tidigare men jag har aldrig tyckt det var jobbigt, men nu!!Det gör mig så otroligt ont att han delar det käraste man har med någon annan han säger själv att han önskar att det var mig han hade barn med och jag vet,jag måste bara gilla läget men hur FAN gör man, hanns barn och jag går helt toppen ihop och jag är väldigt glad i han!Men varje telefon samtal som dom har som han säger bara är om barnet men det är ju aldrig för att prata med barnet dom ringer det gör dom sent på kvällen,allt sånt gör ont.man blir påmind på hur läget är.Är jag bara idiot som låter det göra ont?Jag tar det mest om att jag bara älskar honom väldigt väldigt mycket och vill slippa bli ständigt påmind om vad dom hade hela tiden!