• lillawi

Fler nygravida ivf:are?

Har ni någon tråd där ni hänger? Letar vilset runt efter nånstans att hålla till efter att vi precis testat positivt efter vårt fjärde återförande (1 IVF, 3 ostimulerade FET).

Synkisar och andra nygravida ivf:are efterlyses! :)

• Svar på tråden Fler nygravida ivf:are?
  • Leia80

Hej! Har precis plussat jag med,(igår) på fjärde återförandet( 2 IVF, 2 FET) Vågar dock inte ta ut nån glädje i förväg eftersom jag har haft bruna flytningar under hela ruvningstiden. Har min riktiga testdag imorrn, få se om plusset håller i sig..

• Hanah

Jag plusade igår! Har också haft bruna flytningar, lite spottings... det har jag alltid innan mens. Men mensen skulle komma i fredags, men det gjorde den inte.
    Kan knappt fatta det... Tog tre test igår, alla visade plus!!

• Swedish Aqua

Har plussat ganska nyligen efter varat forsta IVF forsok. Raknade inte med att det skulle ta sig sa snabbt da jag har genomgatt en massa andra behandlingar innan som inte funkat, jag antar att IVF var varan grej:)

• lillawi

Hej tjejer!

Vad kul att det fanns några till! :) Många har ju inte hunnit igång med sina IVF/FET efter sommarstängningarna, så vi är kanske inte så många nygravida just nu.

Jag har hoppat in hit:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21736384.html

Hoppas vi kan följa varann!

lillawi

• Lever på hoppet

Lillawi- Stort grattis till ditt lilla pyre!!! Känner igen dig från tidigare.

Leia80- Jag hade också små bruna flytningar i början. Sen försvann dom ett tag. För någon vecka sen hade jag det igen under en dag. Sen dess har dom varit borta. Jag är i vecka 10 nu. Gjorde vul i för två veckor sen. Fick då se ett fint litet hjärta som slog. Bm sa att bruna flytningar "hör till".
    Så oroa dig inte!! NJUT!!!!

Grattis!!!!

• Leia80

Lever på hoppet- Tack så mycket för de lugnande orden! Ska försöka att inte oroa mig
    Va skönt att allt såg bra ut för dig!
    Jag ska på mitt första vul v.9. Är tre veckor dit. Känns som en evighet!

• Lever på hoppet

Leia80- Förstår att det känns som att tiden går långsamt. Det tycker jag också. Vill bara ha vecka tolv överstökad. Men visst är det skönt att vi ivf:are får göra vul så pass tidigt. Tänk dom som måste vänta till vecka arton. Fy vad jobbigt.
    Lycka till på ditt vul!!

Kram

• Stumpan 82

Jag (vi) plussade idag på sjukhuset, efter vårt första IVF försök... Kan inte vara gladare...
    Grattis alla plussare................

• lillawi

För mig är det slut. Det fanns inget foster.

lillawi

• Lever på hoppet

Lillawi, vet inte vad jag ska skriva... är bara så ledsen för er skull. Fan vad orättvist. Jättekramar till dig...

Svar på tråden Fler nygravida ivf:are?