• Clio

Nu är mitt drömhus till salu!

Kolla in detta huset!! Vet bara att det kommer att bli mycket dyrare. Det vore bara så kul för vi bor bara 200 m från det huset och då skulle det inte bli så stor förändring för våra barn. Men jag får nog tyvärr drömma vidare.....
    www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp&service=hemnettogp&caller=main&area=5&kommun=64&oresundssok=&url=www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-28 13:59:04:
    http://w4.objektdata.se/pregen/544/OBJ5040_789938544/hemnet.htm#
    denna länken istället

• Svar på tråden Nu är mitt drömhus till salu!
  • mimmi006

Vilket läge är bäst? Banken hjälper dig med allt bara du nämner ordet lån...

Clio skrev 2007-09-09 13:30:14 följande:
    MIn man säger förresten att han kan tänka på det om jag gör upp fullständiga kalkyler på det men jag kan ju inte sånt!! Jag får ringa banken i morgon och be om hjälp. Problem två är att vi får slita varg här hemma i två veckor (då får vi ta semester) och fixa till allt hemma som dels är påbörjat både inne och ute och så måste vi fräscha upp källaren lite.Svårt att värder allt det där. Vi kommer att kunna få ett kanonhus där vi bor också på sikt men man blir ju så suuuuuugen.
  • Clio
    mimmi006 skrev 2007-09-09 17:41:59 följande:
    Vilket läge är bäst? Banken hjälper dig med allt bara du nämner ordet lån...
    haha vi bor 200 m därifrån så det är ingen större skillnad.
    Ja lån är säkert inga problem då i kanske slipper topplån eftersom vi kommer att få ut mer för vårt hus än vad vi har lån på.
  • mimmi006

Jag tänkte lite på tomt, väderstreck och sånt, men det kanske inte är nån skillnad. Det är klart ni ska köpa det! SLÅ TILL! *viskar* och vi vill se bilderna sen...

Clio skrev 2007-09-09 18:44:22 följande:
    haha vi bor 200 m därifrån så det är ingen större skillnad.Ja lån är säkert inga problem då i kanske slipper topplån eftersom vi kommer att få ut mer för vårt hus än vad vi har lån på.
  • lilla Uv

Är det inte lite tråkigt att inte äga tomten? får du plantera och ändra ändå om du vill? Kan det vara därför det inte är många som lämnat bud? Om ni behöver sälja någon gång, kan det vara ett svårsålt hus? finns det förråd eller någon annan byggnad istället för garage? (har sett bilderna på huset men minns inte..)Om huset är dragit, får ni fixa till det, med nya fönster eller vad som kan behövas?
    Det vara bara några funderingar som jag fick nu...

• Norpan666

Lägg inte ut länken här!! Nu kanske du öppnar uoo ögonen för någon annan!!

• Linny

Fiiiiiiiint!!! Billigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Köp!

Fast där kanske det inte är billigt. Men här får du inte ens en skolåda för det priset, typ

• Dalarna79

suprfint hus! längtar till husköp me!

• Engkay

Oj vad fint!!!!! Gå till banken NU

• Hella Pella

KÖÖÖP! Sådana hus växer inte på träd precis!

• Clio

Ja tack alla ni för att ni håller med mig men det blir inget köp. Önskar jag kunde skicka över huset till ngn av alla er som också blivit förälskade.......
    Min dröm får förbli en dröm och vi får jobba vidare i vårt 40-tals hus och försöka få det riktigt fint här också.
    Tack för allt stöd !!

• CLT

He he, hamnade i tråden av en slump o blev nyfiken!
    Vet precis vilket hus det är, är uppvuxen ett kvarter därifrån o lekt precis utanför husknuten!!!!
    Jättefint hus o det ligger fantastiskt!

• USA111

Mitt drömhus var Bagges fd hus för 37 mille men har ej 37 mille hade jag haft råd hade jag  köpt det! Men tog borts från hemnet!

Svar på tråden Nu är mitt drömhus till salu!