• Misfits

Svara nångång då j***la Nathalie!!!!

Snälla Nathalie.

Kan du vänligen svara Ola nu på en gång så man slipper höra hans jä*la sång hela tiden?

Do you feel like I feel Nathalie?

Snälla Nathalie om du finns där ute: svara! Nu!

• Svar på tråden Svara nångång då j***la Nathalie!!!!
  • Heisan
    Låten var väl inte så där..ehm..Bra.. precis.....

Kolla Youtube klippet. Han mimar inte i synk med musiken... O Dansstegen.....

O jösses..

Men är det inte han som sjunger en duett för disney.. Någon låt från High School Musikal..

Jag måste säga att jag inte är ledsen för att ha missat honom helt...
    Medlem i VVV-Våga Vägra Vinter
  • Zemiramis
    Misfits skrev 2007-09-06 10:30:11 följande:
    Är det därför du äe utloggad nu? Är du inlagd på någon avdelning(som jag blev) eller får du gå fritt bland folk ännu?
    "They're commin' to take me away, haha, they're commin' to take me away hehe, hoho..."
  • McGyverForTehWin

Så, en stylad, popig "bad-boy" fjortis som flänger runt med sina back-up dansare och mimar till en sångtext som är uppbyggd runt en klämig refräng som upprepas tio - tolv gånger och fylls ut av lite "ooh-aah-gud-vad-kär-jag-är". Pricken över i:et är ju, förutom att det är en cover, att hans artisnamn är... Ola! Wo-hoo! Ytterligare en storbolags-konstruerad fjant som rider på "grannpojken"-vågen, "jag-är-en-vanlig-kille"-hypen som ligger helt rätt i tiden när musik skall vara som politik: snabb, lättåtkomlig och PK-flat, klar att serveras till fast-food-generationen som inte ens orkar tugga längre utan bara gapar och sväljer.
    Jämför med The Ark, Magnus Carlsson, Danny och varenda Idol/Popstars/Fame-Factory produkt hittills: "Nä jag är ba en vanlig [tjej/kille] liksom, från typ en mellansvensk småstad som liksom drömmer om det typ stora genombrottet, jag är ju lite "rough" och inte rädd att säga vad jag tycker liksom, hallå ba" och tror på fullt allvar att de är unika och har "sin egen grej" medan den sorgliga verkligheten är att de (a) låter som allt annat skval som radio plågar oss med 24/7 och (b) har en medellivslängd som motsvarar uppehållet mellan två säsonger av Idol.
    Nej, då är jag glad att det finns sätt att undvika eländet: en Walkman med SonyEricssons deluxade proppar på hög volym tar bort allt bakgrundsljud.

Postar i alla fall ett botemedel mot fjanten, följ länken på eget bevåg

• Merlottis

men va är de för låt då?är de bara ja som har missat den?

Äntligen är festlokalen bokad till min 30-årsfest.Min mans två band spelar...
  • Googels
    Merlottis skrev 2007-09-06 14:40:09 följande:
    men va är de för låt då?är de bara ja som har missat den?
    Näpp, jag har heller inte hört den, men å andra sidan så bor jag inte i Sverige så jag slipper förhoppningsvis att höra den oxå om den är lika dålig/irriterande som alla här verkar tycka
  • BabyFly

- GAAH! Den är så hemsk, han måste juh sjunga namnet minst 300 ggr o sjunger han ens något annat än det , seriöst ? Jag hör inget annat än det iafl ..

• Misfits
    Googels skrev 2007-09-06 14:43:12 följande:
    Näpp, jag har heller inte hört den, men å andra sidan så bor jag inte i Sverige så jag slipper förhoppningsvis att höra den oxå om den är lika dålig/irriterande som alla här verkar tycka
    Jag bor inte heller i sverige men men dmen vi har ju svensk TV och radio så. Den har letat sig hit.
  • josmoel

Eller så säger man som min dotter på 9 år (hon hatar också låten...)
    NÖÖÖÖÖÖRDALIEEEEE

• Nadjis

Usch och fy. Det värsta tycker jag är när han sjunger crazy på ett ställe i låten "krajjjjsi"

• septbebis

Jag avskyr den låten. Stänger av radion varje gång den kommer.

• ALY538
    Misfits skrev 2007-08-29 16:44:03 följande:

På allvar! Idag hade en fjortis på bussen den som ringsignal. Jag lovar att det var på både sms och ringning för det kom hela tiden Nathaliiiieeee nathaliiie med sån bajsnödig röst.

Om jag var en elakare typ skulle jag tagit fjortisens telefon och slängt den i skräpet. Det är ju så skräpig musik

- Var hon kär i honom eller?
  • ALY538
    McGyverForTehWin skrev 2007-09-06 14:35:56 följande:

Så, en stylad, popig "bad-boy" fjortis som flänger runt med sina back-up dansare och mimar till en sångtext som är uppbyggd runt en klämig refräng som upprepas tio - tolv gånger och fylls ut av lite "ooh-aah-gud-vad-kär-jag-är". Pricken över i:et är ju, förutom att det är en cover, att hans artisnamn är... Ola! Wo-hoo! Ytterligare en storbolags-konstruerad fjant som rider på "grannpojken"-vågen, "jag-är-en-vanlig-kille"-hypen som ligger helt rätt i tiden när musik skall vara som politik: snabb, lättåtkomlig och PK-flat, klar att serveras till fast-food-generationen som inte ens orkar tugga längre utan bara gapar och sväljer.
    Jämför med The Ark, Magnus Carlsson, Danny och varenda Idol/Popstars/Fame-Factory produkt hittills: "Nä jag är ba en vanlig [tjej/kille] liksom, från typ en mellansvensk småstad som liksom drömmer om det typ stora genombrottet, jag är ju lite "rough" och inte rädd att säga vad jag tycker liksom, hallå ba" och tror på fullt allvar att de är unika och har "sin egen grej" medan den sorgliga verkligheten är att de (a) låter som allt annat skval som radio plågar oss med 24/7 och (b) har en medellivslängd som motsvarar uppehållet mellan två säsonger av Idol.
    Nej, då är jag glad att det finns sätt att undvika eländet: en Walkman med SonyEricssons deluxade proppar på hög volym tar bort allt bakgrundsljud.

Postar i alla fall ett botemedel mot fjanten, följ länken på eget bevåg

The Ark-Ola!
Svar på tråden Svara nångång då j***la Nathalie!!!!