egen vårdnad
Ja ni Pappor du det är inte lätt att vara pappa på heltid jag har en son på heltid som jag har egenvårdnad över haft det sen han var en vecka. gud vad jobbigt det var i början men man vänjer sig, nu för tiden är det ingen problem men men skamen den som ger sig. nu går det som en dans på röda rosor...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-03 21:34:49:
min son är 3/5 år idag.
jo jag tänkte mamman har ju en dotter med som hon faktist tar hand om.. jag tycker det är underligt att hon inte tar hand om sin son.
det enda hon har sakt, det är att hon inte har känslor för sin son .För att hon inte har träffat honom på länge. ,sen att hon inte orkar ha honom för det är ju jobbigt med små barn.
Men jag har försökt i några år nu och varje gång jag frågar om hon vill ha sin son så har hon inte tid, med mera.
så jag har kommit på en ide,
hon är ju penga girig så jag frågade om hon fick pengar varje dag skulle du kunna tänka dig att ha honom då?
Då sa hon, ja då går det bra.
Den enda anledningen till att jag frågade var för att min son skulle få träffa sin syster ibland, så nu har hon honom ibland förutom runt den 20 gånde och 27 de då får hon pengar då har hon inte tid igen. men vi får ju se miten på månaden eller något om hon vill ha honom igen.