• missfarsta

Gravid = 0...när ska jag fåååååå..va va va????

SNÄLLA GUD...när ska jag få känna mitt barn inom mig....vad har jag gjort för att förtjäna detta...man ser alla lyckliga mödrar och fäder som går med sina barn och är så lyckliga...jag då...är så trött att vara den som inte får vara med om denna gåva som alla får ta del av...just nu känns det som att jag  inte ska pröva något mer...har redan varit med i 6 år...utan att se resultat...

Är det flera som känner denna hopplösheten...vissa dagar ligger man bara och gråter av saknaden av detta lilla knyte...snälla kom till mamma snälla pyret.

• Svar på tråden Gravid = 0...när ska jag fåååååå..va va va????
  • Tualisa

Förstår precis hur du känner vännen! Skickar dig massor av varma kramar. Läste på din sida om MF. Usch va jobbigt, varför ska det behöva  hända... Får ta nya tag och kämpa. VIssa dagar funkar det inte alls och vissa går det att leva med den tomma känslan. kram

• Pirog

vet hur du känner,tappa aldrig hoppet, det är det jag lever på i vart fall. kram

• dallas

Förstår dig helt och fullt, vissa dagar är pest och pina, men som sagt DU FÅR ALDRIG GE UPP!! Hopp måste vi som kämpar ha, annars går man under...

KRAM

Hoppet finns kvar....
  • missfarsta
    AlvaochTor skrev 2007-09-02 19:22:45 följande:
    Förstår precis hur du känner vännen! Skickar dig massor av varma kramar. Läste på din sida om MF. Usch va jobbigt, varför ska det behöva  hända... Får ta nya tag och kämpa. VIssa dagar funkar det inte alls och vissa går det att leva med den tomma känslan. kram
    Ja nu försöker vi första gången efter mf och bm är om 1 vecka...men jag vet inte...fan...ja...vad ska man säga...hur går det för dig då? kram
  • missfarsta
    Pirog skrev 2007-09-02 19:22:48 följande:
    vet hur du känner,tappa aldrig hoppet, det är det jag lever på i vart fall. kram
    Ja hoppet är det enda man kan leva på..just nu iaf...hur går det för dig då? kram
  • missfarsta
    dallas skrev 2007-09-02 19:25:09 följande:
    Förstår dig helt och fullt, vissa dagar är pest och pina, men som sagt DU FÅR ALDRIG GE UPP!! Hopp måste vi som kämpar ha, annars går man under...KRAM
    ja det känns så tomt och förj*vligt idag...vill bara känna pyret och klappa mig på magen och förkklara att jag ska skydda honom/ henne den här gången...ingen ska få göra illa den...*snyft* hoppas det går bra för dig iaf krama om
  • Gestilja

Kan inte sätta mig in i din situation men skickar ett lycka till och tappa inte hoppet!

• Tualisa

Går väl inte så bra ... vet inte riktigt. Trodde allt skulle se så bra ut när jag var på återbesök hos min läkare och gjorde en spolning. Å det såg jätte bra ut i äggledarna och livmodern (har gjort två op. i vår pga sammanväxningar) men då såg hon tyvärr att mina äggstockar var så små, och att jag inte hade någon ÄL, som jag haft hela tiden förrut. Så nu väntar ivf, ska prova privat nu i höst ohc se om dom kan stimulera fram några ägg, annars vet jag inte... men jag hoppas såklart! som dom andra säger, hoppet får aldrig överge en. jag har deppat i flera dagar nu, varit sjukskriven och gråtit i floder, men nu känns det som jag har fått lite hopp igen. Kanske lurar mig själv att glömma hur illa det ser ut, men samtidigt så är jag glad att jag känner detta hopp på ivf. Hoppas verkligen att allt går bra för dig nu, håller tummarna för att det kanske växer något i din mage nu att mensen ej kommer.

missfarsta skrev 2007-09-02 19:26:35 följande:
    Ja nu försöker vi första gången efter mf och bm är om 1 vecka...men jag vet inte...fan...ja...vad ska man säga...hur går det för dig då? kram
Svar på tråden Gravid = 0...när ska jag fåååååå..va va va????