• Melody37

Boende i England!

Hej,
    Jag undrar hur gör man när man vill hitta namnet till ettpar telefonnummer som jag har i England. Här i Sverige kan man ju kolla på eniro och hitta.se. Jag har försökt länge idag att hitta på nätet men det gick tyvärr inte vidare. Jag vill helst inte ringa och fråga personen i fråga heller om ni förstår, det är ett känsligt ämne och jag behöver hjälp. Jag har både hemnummer och mobilnummer. Hoppas någon vill hjälpa mig med detta, jag blir galen snart av nyfikenhet. Ha det bra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-04 23:22:37:
    Eller gärna någon annan som kan hjälpa mig.

• Svar på tråden Boende i England!
  • Rutiga Rutan

Jag vet inte någon sådan tjänst i UK. Man kan få reda på telefonnummer till någon via BTs nummerupplysning eller liknande men har inte sett någon online tjänst. I allmänhet är Engelsmän rätt rädda för att ha centrala register och information tillgänglig så där som vi har i Sverige.

• Rutiga Rutan

Någon annan som vet kanske?

• Londonvibes

Sa kallade reverse look-ups ar inte tillatna i Storbritannien sa det gar tyvarr inte att kolla vem som ar agaren till ett nummer.

Googla numret pa www.google.co.uk och se om det kanske blir nan traff... annars aterstar bara att ringa numret och fraga.

• Hallonbulle

Intressant! Jag har nämligen oxå letat eter det!

Svar på tråden Boende i England!