• soffan82

Sugen på en liten femma

Uch bebis suget har verkligen satts sig i mej nu vill så gärna ha en femma har barn födda pojke-99,tvilling tjejer-05 å en tjej född -06.Är Så sugen har jobb å Gubben med vi bo i en femma så här skulle vi få plats med en till Men jag är så osäker å rädd vad folk i vår omgi¨vning skulle säga.Finns det några fler "Unga Mammor" som kan dela med sig av sina erfarenheter om att ha 5 barn samt väldigt tätt åcå

• Svar på tråden Sugen på en liten femma
  • maddis72

Oj, ja bered er på reaktioner folk har svårt förstå sånt men jag gör det, hade gärna haft så många så tätt om möjligheten funnits så skit i vad folk tycker och gör som ni vill!
    Lycka till!

• soffan82

Jo reaktion kommer det nog bli kommer ihåg bara hur det var när vi vänta den minsta men jag känner lite så här kan jag försörja mina barn åge dom en trygg uppväxt bord eman väl få skaffa så många barn man vill :-P hoppas på att fler kommer tycka som ja hihi

• maddis72

Jag kan med störa mig på folk som inte har de rätta förutsättningarna att ha en massa barn, trots att jag vet att det är allas rättighet osv osv osv, men är det så att ni har möjlighet att få ett barn till och vill båda två, att ni anser er ha tid och möjlighet, då är det ju bara att köra...
    Ett par ungar till får ni allt skaffa innan jag börjar protestera!

• Shirley

Vi har 5 Och ja man får höra skumma saker ibland. "Har ni ingen tv" och dom där jättemogna kommentarerna Gör som NI vill. Skit i vad andra tycker, det är erat liv!

• Cedergren

blir såååå avis på er alla som har många barn ...
    längtar tills jag själv är där .
    blir så iriterad när folk säger vänta tills du får barn så ångrar du dig...
    dom vet ju inte vad dom snackar om...
    jag känner mig själv så väl att jag vet att jag vill ha många barn
    har nyss förlorat mina tvillingpojkar och nu känner jag mig ännu mer säker att jag ska ha många barn.. så kul läsa att det finns många som har flera barn:)
    det ger en hopp och man känner att kanske är det min tur nån gång o komma hem o ha en massa barn springades runt benen.
    en stor kram till er alla beundrar er och ser upp till er som vågar och vill ha många barn:)

Svar på tråden Sugen på en liten femma