Nyfiken gul skrev 2007-09-05 22:52:25 följande:
herregud du ska föda barn o inte gå på nån vernissage!! varför är det så pinsamt att låta? varför är det så pinsamt att ha ont? Du ska FÖDA BARN... Sånt GÖR ont... precis så ont som du såg tjejen i tv ha... precis så ser ALLA ut när dom ska föda... har du sett Förlossningskliniken på tv4 fakta nångång? Amerikansk sjukhusserie från olika förlossningar i USA.. där vrålas det på hög nivå kan jag lugnt säga.... o där har dom hela rummet fullt av mamma, blivande pappan, svärmor, syskon till den som ska föda, förlossningsläkare o barnmorskor o fan o gud vet vem... vem bryr sig liksom.... lägg inte så mycket prestige bakom det... du blir svettig,blodig, kladdig, du kanske gråter, du brölar, du tjuter, ber maken fara åt helvete, kastar kudden på läkaren, blir arg, svär o lever rövare.... fullt normalt när man ska föda barn!!
Va elak du låter!!!!!!!! Vem har sagt att jag ska gå på vernisage... Nu är du helt ute och cyklar med fel brud!!! Jag tycker inte om att visa att jag har ont... Är de någe fel med de att man är en självständig kvinna och har alltid varit?
Jag har ALDRIG fött barn och jag vet inte hur de kommer att upplevas och ledsen att tala om de jag tycker inte om smärta...
Fy fasen va du var uppmuntrande då människa!!!!!