vilket jultidningsförlag
Ni som har barn som säljer jultidningar, vad använder ni för förlag, finns ju en hel djungel att välja mellan. Vilka är bäst/sämst????
Ni som har barn som säljer jultidningar, vad använder ni för förlag, finns ju en hel djungel att välja mellan. Vilka är bäst/sämst????
vi fick hem två stycken olika i går (reklam för att starta sälja) finns det fler? iallafall av dessa två väljer vi isåfall den ena mest pgav att det fanns mycket mer där som vi ville köpa själva medans i den andra fanns väll typ inget av intresse..
Ja vi har fått 3 olika.
Vi fick oxå hem igår. 3 olika förlag, tror jag det var.
Min dotter sålde för Fem förlag förra året, och bestämde sig för att sälja för dom i år med. De får välja upp till 3 premier + pengar.
Förra året fick hon en soda stream och en cd-stereo+ rätt bra med pengar. Så de är bra tycker vi. Bra tidningar att sälja med.
ja, det lutar väl lite åt det förlaget, men är än inte helt hundra. Men de hade intressanta böcker.
då får vi se om man får ytterligare jultidningsförslag hem
av dessa två vi fått så är det även här femförlag som gäller...
men den andre förlaget ger bonus grej tex filmpaket med alla jönssonliga filmerna redan direkt vid försäljning på 99,-..
så man kan väll beställa (sälja till någon bekant) nått därifrån oxå?
Fick hem två olika igår..till sonen att sälja - han är bara sex år,snart 7.
Mina större barn har sålt när de gick i skolan,men då var de mkt äldre.
Få se om vi ska köpa så kan han få sälja till oss i familjen bara,vi brukade köpa vissa tidningar och annat man saknat.
Fick tips om svenska Jultidningsförlaget, andra som vet bra?