• Anonym (Undrar)

Vätska ur brösten vid sex??

Fick barn för över 3 år sedan, så det var mao nå'ra år sedan man slutade amma!
    Ett bra tag efteråt kunde man ju fortf klämma ut lite mjölk ur brösten, men det var ett par år sen det tog slut.

Här om da'n när jag hade sex kom det dock nå'ra droppar ur ena bröstet...Har aldrig varit med om det tidigare, så jag blev bara nyfiken hur det kan komma sig o om det är vanligt?

• Svar på tråden Vätska ur brösten vid sex??
  • Janneman

Brukar din man suga hårt på dina bröstvårtor? I så fall kan kroppen reagera så. Den tror du försöker amma.

• Anonym (Undrar)

Nej i det här fallet så gjorde han inte det, inte nå't hårt alltså. Han var inte på tuttarna så mkt alls faktiskt, när jag tänker efter...

• Janneman

Anonym (Undrar) skrev 2007-09-10 08:54:02 följande:

Nej i det här fallet så gjorde han inte det, inte nå't hårt alltså. Han var inte på tuttarna så mkt alls faktiskt, när jag tänker efter...
    Jag menar om han brukar göra det, även om han inte gjorde det denna gång? Det krävs regelbunden stimulering, det räcker inte med enstaka gånger. Jag kan även ha fel om detta men min fru får lite "mjölk" om jag sugit hårt några gånger vid regelbunden sex.
  • Anonym

När barnet ammar så fungerar det på samma sätt som när man blir sexuellt stimulerad, oavsett om man berör brösten eller ej. Så det är helt normalt. Iofs är det kasnke lite konstig efter så lång tid sedan du slutade amma. MAn att man läcker vid sex är helt normalt för övrigt.

• Anonym (Undrar)

Då jag varit singel länge o nyligen börjat dejta en kille så kan jag ej påstå att jag har haft regelbunden beröring av brösten, nej!

Jo jag vet att det är normalt att läcka i samband med att man har fått barn o ammat, o det gick ju att pressa ur nå'ra droppar lång tid efter att jag har slutat amma, men det var säkert 2 år sen jag senast kunde få ur nå'nting.
    Så därför blev jag lite paff nu, när det kom!

• Pokeus

Antar att detta är vad som sker jag smeker/nyper tjejens brsötvårtor samtidigt som hon rider min kuk. Då kommer det rejält med vätska ur dem... Flört

Svar på tråden Vätska ur brösten vid sex??