• Endag

Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och till slut lyckades!

Såg att den första tråden nått sitt slut nu, och öppnar därför en fortsättningstråd.

Hejsan tjejer, visst saknar vi en tråd som vi kan fortsätta att prata i när vi väl lyckats med att få det efterlängtade plusset på stickan????

Här är tråden vi kommer i från......

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html

Första tråden:

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21605888.html

Välkomna in !!
    ♥ Bf 30 nov ♥
  • Svar på tråden Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och till slut lyckades!
  • Maja 79
    JoP;
    GRATTIS!!!!

Men, jag förstår ju att pojken blir en FBKare, man ärver ju mammans tro!
    Men visst e pappa DIFare ?!?!
    Snart är det JUL !!
  • Sjöstedt

Grattis till JOP =) Visste att du skulle bli före mig

Då blidde man sist iaf.. =( men glad att det gått bra för dom andra, Nu tycker jag att det borde vara dags för min lillpluttt att komma ut... !!

• Endag

*smyger in mellan blöjbyte, bebisgos, mammalycka, mysstunder....*
    LYCKLIG!!! ..
    Jag fick en liten pojke, en Eddie!! Allt gick bra, och vi mår bra. Skriver mer en annan dag

Men tack snälla ni för Grattis ...

*återgår till min lilla solstråle....*

Kramar till er ALLA!!!

.. O grattis till er andra som fått era små guldklimpar..

♥ Bf 22 nov ♥
  • hella 25

Hej Den 16/11 ville våran lilla son Noah ut. Han var ju beräknad till den 30/11 och vi skulle få ks den 20 men han ville ut tidigare, då han legat och tryckt på min urinblåsa. Lyckan var var inte lång. Redan efter en dag började han att spy och fick inte behålla någon mat de två första dygnen i han liv. Eftersom han inte fott ur sig bäcket började de misstänka att han har Hirschprung som jag har haft som liten( är tydligen ärftligt visste inte detta). Så vi har varit på ALBS i stockholm ända tills nu. Diagnosen är inte satt än men ......
    troligtvis blir han op innan jul. Så i väntan på op måste vi tarmskölja honom 2 ggr dygn.

Är helt slut i huvudet..... men måste ju hitta krafter nu för oss alla tre.

hur är det med er andra? Bara bra hoppas jag.

• Maja 79

Hella;
    Oj.. först och främst GRATTIS!!
    Gud vad jobbigt, mår ni bra trots allt ? Förstår att det är jobbigt, massor med kramar..

Snart är det JUL !!
  • Sjöstedt

Hella: Usch va jobbigt för dej, hoppas att det löser sig för er=) *Tänker på er*
    Endag: Grattis igen, va mysigt=)

Här har ingen bebis kommit ännu.. *sucka*

• Endag

Oj här ploppar det ut små prinsar minsann
    Undra om någon får en liten prinsessa av er andra som är kvar

Hella-
    Vad jobbigt för er det som har hänt. *Tänker på er och hoppas allt ska ordna sig till det bästa* Kramar.

...och jag myser vidare med min lille prins, som redan är 10 dagar nu!!!   
    ( Bilder finns i mitt galleri..)

♥ Bf 22 nov ♥
  • JePaLuLi

Kikar in...
    Tack för alla grattis! Det är helt underbart. ni har verkligen något att se fram emot ni som går i väntans tider...
    Det finns lite bilder i mitt galleri också om nån vill kika

ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ Lucas- 071125 ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ
  • Sjöstedt

ska kika in hos er båda =)
    Nja jag tror nog det är en liten prins här med, men vem vet, hur som så vill h*n inte komma ut... Vill ha min lilla älskling att gosa med också=)

• sunny79

ååååå GRATTIS alla nyblivna mammor...*tittar på Endag (som jag redan grattat tusen gånger om men ändå) och JoP och Hella...till era underbara prinsar!!!!! Så häärligt!!!!!

Hella.....fy det låter jätte jobbigt...kan förstå om du känner dig helt slut i huviudet...hoppas attd et löser sig så fort som möjligt för er!!!!!

och JoP och Endag...hoppas att ni akn njuuta av livet som mammor.......längtar så jag blir tokig!!!!

och...alla ni andra i väntans tider......hoppas att även ni har det bra så klart!!!! NU ska här glöggas!!!!! *hystar över några lussekatter till er*.....Kramar

* * Lycklig * *
  • Endag

*fångar några lussekatter*..tack sunny
    Mumsar .... gott !!! ...

Ja man njuter verkligen av sin lille prins, han är så himla go o snäll ... trodde att det skulle bli en otrolig omställning och att man skulle vara ganska trött och så den första tiden, men jag sover som en stock på nätterna mellan Eddies måltider... när han vaknar - några få ggr på natten så väcker han en genom att snutta på sina små fingrar och gny lite .. han skriker typ aldrig .... känner mig lyckligt lottad som fått en så lugn och snäll liten kille Han ser alltid så glad och belåten ut *myser*...

JoP -
    Jättefina bilder på er son!! Vilka vackra prinsar vi har !!!!!

Ja ni andra har verkligen något helt fantastiskt att se fram emot sen när era små bebisar ploppat ut till världen, men njuuut nu av graviditeten i lugn o ro

*Kramar till er alla*

♥ Bf 22 nov ♥
  • JePaLuLi

Instämmer med Endag, njut nu av graviditeten
    Vår son är precis som din Endag, lugn och jättesnäll. Precis som den bebis jag hade beställt Han väcker oss också genom att bara snutta på fingrarna och gny, skriker typ aldrig. visst är det underbart! (*peppar peppar*)

Tack, er är också jättesöt! Det är verkligen ofattbart att vi har skapat de här små liven! *lycklig*

ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ Lucas- 071125 ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ
  • hella 25

Även jag instämmer med Endag. Vårat lilla charmtroll är hur snäll som helst. De enda ggr han verkligen kan ge ett skri är när han blir arg på tarmsköljningen ,men annars är han hur lugn som helst( ta i trä). Vi ska mata honom ungefär var 3:e timme och då får vi väcka honom. Känns lite konstigt men men.

Nu börjar allt lägga sig lite. Vi väntar på provsvar som förhoppningsvis kommer denna vecka. Så nu är det lite vardag. Skönt. Fast konstigt. Man har ju knappt insett att man faktist är mamma nu. Att han är våran och att ingen kommer å tar honom i från oss.

Skickar en massa kramar till er som inte fått än. Snart Snart kommer era oxså. Tiden går så fort. Noah är redan snart 3 v.

• Maja 79

Oj, tiden går fort..

*mumsar på lite lussebullar*

Någon som känner sig manad att öppna en ny tråd snart ?!

Snart är det JUL !!
  • Sjöstedt

Här har det inte kommit någon bebis ännu..*sucka*
    Övertid e trist... Har varit inne på förlossningen idag och gjort bedömning,
    Slemmisen gick imorse, och bebisen har äntligen ställt in sig, Tappen e förkortad..
    Så äntligen känns det som det kanske händer något..

Har tittat in hos er och tittat på era bebisar endag o jop, vilka sötnosar=)

• sunny79

......*tittar på rhu och snor en lussebulle*......

Jaaaaaaaaaaaaa vem startar den nya tråden??? snart dax för på måndag blir denna förlegad....

* * Lycklig * *
  • Endag
    sunny79 skrev 2007-12-07 10:00:36 följande:
    ......*tittar på rhu och snor en lussebulle*......Jaaaaaaaaaaaaa vem startar den nya tråden??? snart dax för på måndag blir denna förlegad....
     Ingen som vill??
    ♥Lycklig mamma till Eddie ♥
Svar på tråden Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och till slut lyckades!