• summertime123

bugaboo på london bussar??

hej! ska till london i jul & kom att tänka på att vissa vagnar är ju för breda för att ta på bussen. har en bugaboo som är lite smalare än andra vagnar... nån som har en bugaboo & bor i london???

• Svar på tråden bugaboo på london bussar??
  • lexa

Japp den funkar utmärkt. Bor i London och hade den med vårt första barn. Men som sagt man måste alltid gå på där fram. Ha en trevlig semester Kram

• summertime123
    lexa skrev 2007-09-10 14:06:02 följande:
    Japp den funkar utmärkt. Bor i London och hade den med vårt första barn. Men som sagt man måste alltid gå på där fram. Ha en trevlig semester Kram
    tack för ditt svar! skönt o höra!!!
  • YokohamaNr2

Men lexa gumman inte behover man alltid ga pa dar fram, har du glomt 'the bendy buses' nu nar du har bil

Alltsa det finns langa dragsspelsbussar och de far du ga pa vid vllken dorr som helts och jag rekommenderar bakdorrarna for dar kan du om det ar ledigt sitta precis bredvid vagnen

Och bugaboon ar det inga problem med, har ocksa en!

• summertime123
    YokohamaNr2 skrev 2007-09-11 22:18:49 följande:
    Men lexa gumman inte behover man alltid ga pa dar fram, har du glomt 'the bendy buses' nu nar du har bil Alltsa det finns langa dragsspelsbussar och de far du ga pa vid vllken dorr som helts och jag rekommenderar bakdorrarna for dar kan du om det ar ledigt sitta precis bredvid vagnenOch bugaboon ar det inga problem med, har ocksa en!
    du borde bli min personliga london hjälp nu när jag har barn hahaha du svarade på mina andra frågor i engelska tråden
    perfekt! dom bussarna tänkte jag ju inte ens på... haha shit jag är verkligen lost!!!
Svar på tråden bugaboo på london bussar??