• lllll

    billigt smink?

    så har jag självklart blivit av med hela sminkväskan och har verkligen inte råd att köpa nytt nu, men måste verkligen ha nåt.
    Finns det någon sida med lite billigare smink? T.ex smink.nu har ju en del billigt.

  • Svar på tråden billigt smink?
  • lata kocken Johanna

    www.pureluxecosmetics.com
    Proverna av ögonskugga är suveräna kostar 1-2dollar st och nu har de dessutom 25% rabatt!!
    Funkar som MUS eyedust - en del är lika bra andra är bättre och vissa är sämre

  • Indianica

    På tradera finns det nytt smink som är billigt. T ex samma billiga märken t ex HM har, fast ännu billigare. Man kan där även köpa "dyrt" smink billigare än i butik (t ex I.D) Kolla också strawberrynet.com om du vill ha märkesprodukter

    Sminkväskan borta, huuu, stckars dig

  • Incredible

    oj, det blev nåt fel.. i alla fall. bästa stället nånsin...

  • Alicia05sMamma

    Jag använder enbart BYS sminket nu & det är kanon bra & till billig kostnad.


    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Alicia05sMamma

    Bys finns även det att köpa ifrån smink.nu


    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Goneril

    Tanke här, blev du väskryckt? I så fall ska du polisanmäla, kontakta ditt försäkringsbolag och begära ersättning; kanske du har kvar kvitton på inköpen, eller kan hitta dem när du öppnar ditt konto på internetbanken? Försöka duger. Har du drulleförsäkring? Om du bara har glömt väskan nånstans borde drulleförsäkringen kunna gälla. Jag skulle inte ge upp förrän jag kollat, smink är dyrt.

  • Goneril

    Tanke här, blev du väskryckt? I så fall ska du polisanmäla, kontakta ditt försäkringsbolag och begära ersättning; kanske du har kvar kvitton på inköpen, eller kan hitta dem när du öppnar ditt konto på internetbanken? Försöka duger. Har du drulleförsäkring? Om du bara har glömt väskan nånstans borde drulleförsäkringen kunna gälla. Jag skulle inte ge upp förrän jag kollat, smink är dyrt.

Svar på tråden billigt smink?