• FiskeFarsa

    volvo entusiaster

    hejsan alla pappor!
    tänkte höra om det finns några volvo fantaster här inne.
    har en 244 som jag o min sambo tänkt styla men hittar ingra bra sidor som man kan köpa delar på.
    skulle vilja ha kjolpaket till min 240 om det finns någon som har nått bra förslag på nån sida som man kan gå in på.
    eller om det finns någon med bra tips.

    mvh Lars

  • Svar på tråden volvo entusiaster
  • Benganfans

    Jag funderar på att köpa en volvo. skall bara sälja min chevrolet först så blir det nog en 903 eller en 303 som skall köras hårt med. eventuelt blir det att slänga i en b30 så man får lite mer krut.

  • Asgeirr

    Finns det de som inte är volvoentuaster???
    Beräknad födelse på lilla knytet blir i februari och efter det kan det vara smidigt med en bil och det måste självklart vara en volvo! Finns det andra bilar?? =)

  • nitraM
    Asgeirr skrev 2007-09-28 13:01:07 följande:
    Finns det de som inte är volvoentuaster???Beräknad födelse på lilla knytet blir i februari och efter det kan det vara smidigt med en bil och det måste självklart vara en volvo! Finns det andra bilar?? =)
    Ja de finns ju Audi =)
  • MissSindra

    BENGANFANS: 303, 903??? antingen är det ingen av volvos personbilar du pratar om eller så har du blandat ihop volvo med perså...

    tips på bra forum om du har 240 är juh "svenska 200 klubben" eller för oss som har 740, 940 finns juh "svenska 7/900 klubben" finns massor av klubber.. för kjolpaket så är "
    plast o son" att rekomendera... annars har realcar som tidigare nämnts ganska bra utbud... / Micke

  • Lager

    Eller så växer man upp till en riktig man och blir SAAB ägare..

  • Kunglappen

    SAAB fy tusan = sälj ass annars byt hehe eller slöast av alla bilar

    Volvo är för pojkar som vill leka av sig brukar man säga därför finns de bara AUDI kvar de e bil för en karl

  • lillkillenspappa
    MissSindra skrev 2007-10-11 20:12:03 följande:
    BENGANFANS: 303, 903??? antingen är det ingen av volvos personbilar du pratar om eller så har du blandat ihop volvo med perså...tips på bra forum om du har 240 är juh "svenska 200 klubben" eller för oss som har 740, 940 finns juh "svenska 7/900 klubben" finns massor av klubber.. för kjolpaket så är "plast o son" att rekomendera... annars har realcar som tidigare nämnts ganska bra utbud... / Micke
    C303 och 903 är dom civila varianterna på försvarets tgb9 och tgb11 dvs RIKTIGA SUV:ar ;)
  • krille8484

    Ja det finns en sida som heter www.plastoson.com eller om det är se kommer jag inte ihåg. men pröva den
    sen har du ju hova.com de har rätt snygga ljus har jag för mig


    FiskeFarsa skrev 2007-09-16 15:40:11 följande:
    hejsan alla pappor!tänkte höra om det finns några volvo fantaster här inne.har en 244 som jag o min sambo tänkt styla men hittar ingra bra sidor som man kan köpa delar på.skulle vilja ha kjolpaket till min 240 om det finns någon som har nått bra förslag på nån sida som man kan gå in på.eller om det finns någon med bra tips.mvh Lars
Svar på tråden volvo entusiaster