• Elton

Tidiga graviditetssymptom

Äntligen gravid, på fjärde hormonstimuleringen. Jag har läst mycket bland era nämnda tidiga graviditetssymptom, som har gjort att jag har gått och hoppats så denna gång. Redan några dgr efter befruktningen fick jag spända o större bröst, blev förkyld, ledsamhet och rapningar. Så nu har jag fått svaret på varför jag är förkyld vilket jag nästan aldrig är annars. Jag trodde att jag var gravid vid de andra stimulerningarna också i och med spända och ömma bröst, men det är ju progesteronvagitorierna som gäckade en då.

• Svar på tråden Tidiga graviditetssymptom
  • Big eyes

Grattis!

DÅ kanske jag ska hopp, visste inte att förkylning var tecken på graviditet.
    Men på ruvardag 4, blev jag täppt i näsan och har haft så varje morgon men blir bättre,
    Ömma bröst har jag fått varje gång för det är ju vagitorierna som du skriver.

Humörsvängningar har jag,men beror det inte på nervositeten man har inför ruvningen.

Förra gången hade jag molvärk och ont vid ljumskarna och ryggen. Trodde definitivt att det var plus , men icke...

denna gång har jag bara känt lite stickningar i livmodern.

Hur ska jag orka är på ruvardag 7.

• Ovitrelle79

Hej, jag har också gått på hormonbeh i 3 mån sedan maj i år, varit utan i 1 mån och plussat nu i lö 15/9. I slutet av förra veckan (innan 15/9) kände av ömma bröst och att mensen var utebliven.
    Är det någon som vet hur långt man har gått när mensen e utebliven och man får sina första symptom??

Tacksam för svar
    //L

Svar på tråden Tidiga graviditetssymptom