• 252

Vad är det som händer??

Hej!!

Var på toa i går och när jag torkade mig så var det lite ljus rosa,läste sen i en bok att det kan bli så.Tänkte inte mer på det,men sen i natt vaknade jag av värk i magen.Kanske går över tänkte jag men värken har suttit i sen dess,är inte lika stark som i natt.Det har inte kommit någon blödning heller.Det känns nästan som mensvärk.. tycker även att jag inte känner mina symtom som jag hade i går.Är i 6v.Vad kan detta vara???
    Är det på gång med missfall??
    Någon som haft som jag??
    Kram en orolig tjej!!

• Svar på tråden Vad är det som händer??
  • Liselottang

Det kan vara lite konstigt i början, jag hade ofta jätteont i magen! Som en stark mensvärk! Plus att jag fick en teckenblödning varje månad då jag skulle ha mens i säkert 5 månader.

Så oroa dig inte du, om det inte blir värre :)

• lizagirl

Du kan gå till kvinnokliniken och be dom göra ett vul.. så får du ju äöven berätta att du har ont och att du har blödit.

Mamma till Julia född 060606 och bebis i magen BF 080402
  • 252

Tack så mycket!

vi ska på vul den 26/9,men är lite nervös ändå.Hur hade ni det med symtomerna??

• SStina

Det kan vara så där med smärtorna(mensvärkliknande)fram och tillbaks...det händer ju så mycket i livmodern under en grav...och mycket den första tiden....drar och värker...
    Jag hade oxå så där ibörjan och läkarna sa att det är ett gott tecken...lite blödningar(ljusrosa)är faktiskt ganska vanligt...mycket blodkärl som blir otroligt sköra osv...

Hoppas så innerligt att det ska gå bra för er...bra att du ska in nästa vecka.....på VUL....det kan iallfall inte se något nu...alldelens förtidit i vissa fall...därför vill det inte ha in en förtidigt för att det kan vara så att inget syns ännu på skärmen...bara en tomm hinnsäck...sen efter några dagar till så ser man mer...Kram på dej!

Svar på tråden Vad är det som händer??