Någon som blivit gravid med hjälp av ÄL- sprutor?
ingen !?
Hoppas kunna följa med på din tråd snart... Test imorgon eller i helgen.
Stina- Jag läste att du är gravid!!! Grattis!!!! Hur känns det?
Helt ofattbart. Visst, jag tyckte det kändes annorlunda denna gång, men det har ju hänt förr... Idag har vi varit ute hela dagen och ägnat oss om annat och helt plötsligt kommer det över mig...jag är gravid...jag....kan det stämma??!!!
Så känns det för mig också!!! Helt ofattbart!!
Vilken vecka/dag är du på?
Svår att veta, men om jag manipulerar FL:s grav-uträkning så det blir äl rätt dag så är jag i v.6(5+6). Du då? Har du kontaktat din vårdcentral? Kommer du göra tidigt vul eftersom du tagit sprutor? Jag ska ringa fertilitetsenheten imorgon och berätta, så får vi se vad som händer. Har du haft några blödningar/spottings? Jag har inte haft nåt.
Stina74- Enligt FL grav.uträknare är jag i vecka 5+4,men enligt gravid.se så är jag i vecka 5+2. Så jag tror mer på den, eftersom jag fick ÄL på cykeldag 18.
Jag har inte kontaktat vårdcentralen ännu, jag ska till gyn om 9 dagar för att göra VUL, pga. sprutorna.
Dagen innan BIM kom det massor av bruna flytningar, och igår... Jag blev skräckslagen. Liiite bruna flytningar när jag hade vart på toa. Skulle inte klara av att förlora denna tredje grav, käände det igår. Jag grät och sambon fick trösta mig..
Men som tur är så har det inte kommit något mer idag, så jag ber och håller tummar och tår att allt ska gå bra!
Om du vill, så är det bara att hänga med i min tråd: "Precis Plusat och orolig"??
Kram