• FluffyTina

Tips och idéer önskas inför 25 års fest! behöver hjälp!

Vet inte riktigt vart jag ska lägga frågan men....

Nu närmar man sig snart "halvtant" och jag ska ordna fest. Men jag vill att det ska bli roligt så det passar både våra vänner och våra familjer.

Jag behöver hjälp med idéer till vad man kan göra. t.ex. roliga lekar, vitsar, sånger.
    ALLT är välkommet!

Hoppas att någon har en del idéer och tips att bjuda på!

• Svar på tråden Tips och idéer önskas inför 25 års fest! behöver hjälp!
  • Lola Jämtland

Jag tycker det är kul och enklare att fixa om man bestämmer sig för något tema.

//Blir det nånsin våran tur.....
  • Revema

Grattis TS. skulle oxå vilja veta, har oxå kommit till den åldern

• unsan

Hej Fluffy!

När jag fyllde 25 för väldigt, väldigt länge sen så hade jag o två kompisar "kändisfest". På inbjudningskortet skrev vi vem de skulle vara typ kizz, axl rose, pink, tina turner, afrodite, osv. Själva var vi kungabarnen i balklänningar o killen hade fin kostym. Det blev superlyckat. Sen fick alla köra sin grej nån gång under kvällen, man fick 20 minuter på sig för förbereda bra framträdande...

Lycka till!

• jolan27

Håller med att ett tema inte vore helt fel...typ kom som du inte brukar, 70-tal, hippie osv. Jag ordnar en 30 års fest på lördag där vi ska ha en del lekar. Kan inboxa dem till dig om du vill!

• Revema

teman låter som en bra ide.

• koninen
    Gladglitter och glamor tema skulle jag velat ha...
    Älskar mina troll- Sara & Noel
  • FluffyTina

jolan: inboxa mig gääääärna!

Jag funderade på att ha 80-tal som tema men det är ju hela familjen och vänner. Jag vet inte riktigt om min pappa eller mannens föräldrar vill klä ut sig.

Ge gärna tips på enkla teman. Mitt huvud är helt slut. Har verkligen inga idéer själv.

• jolan27
    Fluffy: Inboxar dig så fort jag kommer in i andra datorn där jag har alla lekar!

...glitter å glamour som någon föreslog är ingen dum idé! Jag har varit på n fest med det temat o det var såååå kul att klä sig o se alla andra!
  • FluffyTina

Någon som kan berätta lite om glitter och glamour. Är det massa bling bling kläder bara?

• Lola Jämtland
    FluffyTina skrev 2007-09-28 08:19:29 följande:
    Någon som kan berätta lite om glitter och glamour. Är det massa bling bling kläder bara?
    Det blir ju vad man gör det till.

Jag föreställer mig killar i kostym o tjejer i vackra, gärna glittriga klänningar.

Mycket silver o guld när det tex gäller dekorationerna!
    Lite så där "överdriven" lyx lixom.

Lite nyår möter Oscarsgalan typ.
    //Blir det nånsin våran tur.....
  • koninen

Glitter och glamour, då tänker jag på  "La dolce vita" gänget, massa färger , smink, glittriga skjortor till männen, tajta brallor osv.. Å så MASSA smink!!!!!!

• FluffyTina

nu har jag bestämt mig för temat glitter och glamour. det passar in på mig så bra så. men det jag nu behöver är förslag på roliga sånger och lekar och varför inte roliga skämt som man text kan ha små lappar av på dukningen.

hoppas på mer hjälp!

• koninen

Oj, vad svårt, men ska ni typ ha allsång då eller??

Ta, TUSEN O EN NATT, den är ju enkel att sjunga och lite fartig.. Givetvis OCH NÄR NI TAR SAKEN I EGNA HÄNDER.. (onai)

Sen kan du ju skriva egna texter till typ "Hej tomtegugbbar", Mors lilla olle osv..

fast då ska texterna handla om dig eller ditt partaj...

• lilla hej

jolan27:

du får gärna inboxa mig också på lekar och annat. Mannen fyller snart 30 och en stor fest väntar....

• Jonsen

Hej!
    Hur var din 25årsfest? Snart dags för 35årsfest? :)
    Några tankar och ideer att dela med dig av till min 25årsfest?

Svar på tråden Tips och idéer önskas inför 25 års fest! behöver hjälp!