• Stina 74

Nu har lyckan kommit till oss, ge inte upp!

Tänk att det blev vår tur till slut!
    Efter Pergokurer och fyra Menopurbehandlingar tog det sig.
    Vi som ställt in oss på IVF och den sista behandlingen blev utdragen och ökade doser etc. Hade verkligen gett upp hoppet, men i fredags blev det ett + på sickan, helt otroligt.

Nu är det bara att hoppas att de kommande sex veckorna går fort så vi kan slappna av och dela med oss av nyheten.

• Svar på tråden Nu har lyckan kommit till oss, ge inte upp!
  • Mamma till Cleo och Abbe

Jag säger Grattis igen:) Vilken lycka, kan inte förstå den underbara känsla du måste ha nu... Så härligt att läsa, GRATTIS!!!

• MajaMärta

Grattis! Själv har jag gjort tre insem. och senast ett IVF.
    Testade i morse enligt instruktioner och efter ca 3 minuter fanns ett svagt streck i testfönstret. Kom överens med maken om att det var ett tydligt, om än svagt, streck. Enligt lappen vi fått med testet från IVF-kliniken så betyder ju ett steck att man är gravid! Men jag vågar inte helt tro på det så jag ringde deras journummer tidigt på morgonen, fick svar att test igen om 1 eller 2 dagar "då det förhoppningsvis finns ett tydligare svar". Så nu vet jag inte hur jag ska känna??!!! Kan det vara ett plus som bara är lite tidigt, eller kan det vara fel på testet - eller är det svagt för att något är fel och man ser det på låg hormonnivå, dvd risk för mf? Om testet är likadant imorgon, ett svagt steck som ändå är ett streck, kommer jag inte kunna låta bli att tro att det är sant!! Konstig känsla idag...

Svar på tråden Nu har lyckan kommit till oss, ge inte upp!