• Vixxie

Flera födda 1990 med barn?

Hej Victoria heter jag och blav gravid när jag var 15 år,
    fick min älskade son när jag var 16 och nu är jag 17 år.
    Allt har gått helt underbart
    Skrattande

Undrar nu hur det gåt för andra "unga mammor" ?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 22:46:13:
    Hej alla unga mammor =)
    Jag kommer nog inte skriva mer i denna tråd, men ni kan ju alltis skriva lite i min gb =D Kram
  • Svar på tråden Flera födda 1990 med barn?
  • lejla91
    Jag blev gravid när jag var 15 fick min dotter när jag var 15 ( 4 månader innan jag fyllde 16) nu är jag 16 :)
  • marriiii

jag är född 1990 och har en son på snart 7 månader :)

• Vixxie

Hej och grattis =) Hur tycker du att det gåt? Fick du mycke stöd å så?

lejla91 skrev 2007-10-01 23:16:21 följande:
    Jag blev gravid när jag var 15 fick min dotter när jag var 15 ( 4 månader innan jag fyllde 16) nu är jag 16 :)
  • Vixxie

Hej =) Vist är det kul att vara ung mamma? =D Det är värkligen det bästa som hänt mig!

marriiii skrev 2007-10-01 23:22:04 följande:
    jag är född 1990 och har en son på snart 7 månader :)
  • lejla91
    Nja inte så mycket men man klarar sig, jag vill ju inte ha någons hjälp jag anser att jag klarar mig själv så bra :)
  • Vixxie

Joo samma här =) Bara för att man är ung så betyder inte det att man inka kan ett skit. Vissa äldre tycker ju så tyvär =/

lejla91 skrev 2007-10-02 10:20:52 följande:
    Nja inte så mycket men man klarar sig, jag vill ju inte ha någons hjälp jag anser att jag klarar mig själv så bra :)
  • Vixxie

Tja =)
    Oj va tiden har gåt fort. Tom är ju 8 månader, men det käns ju inte alls som det var så länge sen han kom ;P

Vag gör ni nu förtiden då med småbarn hemma? Ska ni börja skolan igen snart?

hannahlilla skrev 2007-10-02 11:10:05 följande:
    Också 90a ^^Här går det toppen, Elvira är redan ett halvår!
  • marriiii

jag börjar skolan nästa år igen med 92orna. eller så börjar jag jobba istället , har inte bestämt mej än . hur ska ni göra?

• Vixxie
    marriiii: Okej. Vad skulle du isåfall jobba med ?

Jag går några timmar i veckan nu, sen så börjar jag heltid i skolan i januari när Tom börjat på dagis =)
  • Vixxie

Fan asså jag fattar inte att man kan vara så seg som jag har varit i det sista.
    Men man blir väll det av amning också, bara konstigt att det blivit så nu i det sista.
    Har ni känt av nåt sånt?

• marriiii

lager arbetare på ikea lagret :)

• Vixxie

marriiii: Okej =)
    Ammar du något nu?

• marriiii

bara på nätterna.. men håller på att försöka sluta men det är jobbigt när han ligger och skriker.
    dudå?

• Vixxie

Okej. Men marriiii det är kansje lättare om du skriver i gb =) Tyckte att det blev jobbigt med trådag =P Hehe. Okej, nee jag ammar heltid =)

• Perniilla

Jag är född 1990 och är gravid i v 22 :)

Svar på tråden Flera födda 1990 med barn?