HK, det stämmer. Jag knaprar Omega och kommer att fortsätta med det. Mitt värde var 7,9 tror jag. Inte så högt men tillräckligt enligt Dr B. Jag startade med Trombyl direkt efter diagnos och Fragmin vid plus. Fragmindosen har jag fått justera en gång hittills.
Välkommen Hella 73! Tråkigt att du också har hittat hit, om du förstår mig rätt. Två prover är väldigt futtigt och om alla dessa fyra (?) prover är allt som du kommer att ta så är det superfuttigt, men tyvärr allt för ofta så som det ser ut. Jag har gjort tre utredningar. Den första innehöll 20 prover och var alltså ganska så omfattande. Den visade nada. Den andra utredningen innehöll ytterligare ca 10 prover. Där blev det bingo på två koagulationsprover. Den tredje utredningen gav mig TNF-alfa. Man ska nog ha "tur" om ett fel visar sig efter enbart ett par prover.
Det är dags för en ny tråd! Ho-ho Bubblan! Tänkte att det kanske kan vara bra att skriva också att alla är välkomna, även om man gör IVF, så att det inte skrämmer bort eventuella IVF:are med mf. Vad tycker ni?