• TeeTee

Du som är ung och planerar barn: hur gammal var din mamma när hon fick dig?

Du som är ung och är gravid eller planerar att bli gravid, hur gammal var din mamma när hon fick dig, eller sitt första barn?

För lätthets skull kan vi säga att ung=tonåring.

Doktor; är det ADHD? -Nej det är en vanlig skitunge!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som är ung och planerar barn: hur gammal var din mamma när hon fick dig?
  • JagÄlskarAlex

Min mormor var 16 när hon fick sitt första o min mamma var 25 o ja var 20 hehe sambons mamma var 19 o hans mormor var 20

• NikkiGärdström

Min mamma va 17 nät hon fick mig, 18 med min syster och 21 med min andra syster :P

• LillaJossan

Min mamma var 17, de är jag oxå, får mitt barn i början utav juni :)

• mistierioso

Jag var 20 när jag fick sonen och vi väntar nu vår andra, jag är snart 22

Min mamma var 36 år när hon fick mig.

• annbom

mormor var 20, mamma 18, moster 16, jag 19 och min dotter 18

• AngelicaF

Jag var 20 år när Jennifer födes.
    Min mamma var 20 när jag kom och 21 när mina tvillingsyskon kom.
    Min mormor var också 20 när hon fick första barnet.
    Min farmor var 17, vid första, 19, vid andra och 20 med 3, och gift också ;_)

• Emsan1988

Kan ju tillägga att jag är 19 fyller 20 i september 08 och planerar smått i februari 08 så om allat går som det ska kommer jag vara 20 när vårat barn föds.

• mamma hampus

Min mamma var 18 år när hon fick första men tyvärr så dog den lilla tjejen..Sedan var mamma 20 när hon fick tvillingar och sedan 22 när hon fick min bror som dog sedan 1989 och då var han 17 ½ år och mig fick hon när hon var 36 år gammal och min pappa var 31 år och det var hans första barn..Dom andra har en annan pappa men håller ihop ändå.Och nu är mamma 59 år och har 3 underbara barnbarn bla annat min son men det kommer mer det kan ja lova

Ha det bra

Svar på tråden Du som är ung och planerar barn: hur gammal var din mamma när hon fick dig?