• AndreasKristiansen

Hur ser eran drömelva ut?

Vi tar och kör 4-4-2 i mitt lag. Men hur ni ställer upp erat lag bestämmer ni själva!

Världselvan.

målvakt:
    Iker Casillas

Back fr v:
    Philipp LahmJohan Terry, Micah Richards Dani Alves

Mittfällt fr v:
    Florent Malouda,Kaka, Fabregas, Christiano Ronaldo.

Anfall
    Zlatan Ibrahimovic och Thierry Henry

Och när man ändå är igång med att ta ut drömelvor, tar jag ut hur jag vill sverige ska spela.

Målvakt:
    Isaksson.

Back fr v.
    Edman, Majstorovic, Mellberg, Concha.

Mittfält fr v.
    Larsson, Källstöm, Linderoth, Bakircioglü

Anfall:
    Elmander och Ibrahimovic

• Svar på tråden Hur ser eran drömelva ut?
  • skorpionen7

Nog för att Pool är laget i hjärtat och Riise skjuter hårt men siktar som en halt kamel. Det är ju farligare 20 meter upp på läktaren än för målisen. Målet mot Man U förlåter ju det mesta men numera håller han inte. A. Cole, Abidal och ett par till känns klasser bättre men smaken e som baken

Bonusmårten skrev 2007-10-23 19:08:50 följande:
    skorpionen!Riise är underskattad, komplett back....bra def, bra off....härligt tillslag och underbara skott och frisparkar...han är mitt val!
  • Bonusmårten

okok, jag är oxå poolare i hjärtat =) Patrice Evra är oxå ganska duktig förresten!

• Papito

Jag vill ändra i mitt svenska (notera den lilla blåvita prägeln ) lag och byta ut Andreas Andersson mot Johnny Bråttom, glömde av honom men han platsar givetvis!

• Euphoric

målvakt:
    Cech

Backar
    Richards, Ferdinand, Vidic, Evra

Mittfälltare
    Kaka, Gerrard, C Ronaldo, Fabregas

Anfall
    Messi, Rooney

Hmmm.. kanske syns vilket lag man gillar

• Teduas

bayer munchen?

Euphoric skrev 2007-10-25 14:19:15 följande:
    målvakt:CechBackarRichards, Ferdinand, Vidic, EvraMittfälltareKaka, Gerrard, C Ronaldo, FabregasAnfallMessi, RooneyHmmm.. kanske syns vilket lag man gillar
  • Januaripappan

Pass på grabbar er oro är över. Här kommer facit.

Vi spelar 3-5-2(diamant på mitten)

Målvakt: Peter Schmeichel
    Libero: Rio Ferdinand
    V Back: Roberto Carlos
    H Back: Fernando Hierro
    Def Mitt: Roy Keane
    V Mitt: Edgar Davids
    H Mitt: David Beckham
    Off Mitt: Ronaldinho
    V Forward: Andriy Shevchenko
    H Forward: Gabriel Batistuta

Ja, jag vet att alla kanske inte är aktiva fortfarande, en tänk om.

• Teduas

du har glömt en spelare på mitten!!!!! vill gärna veta vem han är

Januaripappan skrev 2007-10-29 22:32:38 följande:
    Pass på grabbar er oro är över. Här kommer facit.Vi spelar 3-5-2(diamant på mitten)Målvakt: Peter SchmeichelLibero: Rio FerdinandV Back: Roberto CarlosH Back: Fernando HierroDef Mitt: Roy KeaneV Mitt: Edgar DavidsH Mitt: David BeckhamOff Mitt: RonaldinhoV Forward: Andriy ShevchenkoH Forward: Gabriel BatistutaJa, jag vet att alla kanske inte är aktiva fortfarande, en tänk om.
  • Bonusmårten

hmm, ser att ingen tagit med V.Nistelrooy. Kanske en av världens bästa straffområdesspelare..avslutare. tufft om platserna!

• Januaripappan

Teduas: Tänka sig att jag glömde en man,.
    Ja ja ingen är visst perfekt även om det var riktigt nära... :)

Vi lägger in en central mittfältare som ligger lite bakom Ronaldinho och samlar upp slumpbollar.
    Svårt som fan valet står nog mellan Seedorf och Scholes. Kanske med Scholes på plan och Seedorf på bänken.

Bonusmårten: van Nistelroy må vara en bra strffområdes spelare och god målskytt men sen är det inget mer. Lite för enkel spelare och för stort ego för min smak.

• Papito

Januaripappan: Du får bra betyg för Batistuta men sen tappar du trovärdigheten när du tar med Seedorf.

Gör om, gör rätt!

• skorpionen7

Som det sett ut på slutet måste man nästan rösta in Fabregas trots att han är så ung. Grym hela säsongen i Gunners, det gör ont i hjärtat men ser nästan ingen bättre spelfördelare i dagsläget.

• Januaripappan

Papito: Jag håller med om att han kanske inte är riktigt ultimat. Lite av en panikvärvning. Nu har han tänkt om lite.
    Ut med Seedorf och in med Aimar.

Nya laget.
    Målvakt: Peter Schmeichel
    Libero: Rio Ferdinand
    V Back: Roberto Carlos
    H Back: Fernando Hierro
    Def Mitt: Roy Keane
    V Mitt: Edgar Davids
    H Mitt: David Beckham
    C Mitt: Pablo Aimar
    Off Mitt: Ronaldinho
    V Forward: Andriy Shevchenko
    H Forward: Gabriel Batistuta

Papito skrev 2007-11-05 11:35:02 följande:
    Januaripappan: Du får bra betyg för Batistuta men sen tappar du trovärdigheten när du tar med Seedorf.Gör om, gör rätt!
Svar på tråden Hur ser eran drömelva ut?