Bästa onlinespelet som gratis?
Vilket är det bästa onlinespelet utan avgift? Gillar WOW miljö! Älskar Baldurs gate t.ex!
Vilket är det bästa onlinespelet utan avgift? Gillar WOW miljö! Älskar Baldurs gate t.ex!
americasarmy är funkis. ett fps-spel utvecklat av den amerikanska militären.
www.americasarmy.com/
Prova Archlord det är helt gratis, väldigt likt WoW fast ändå inte ;)
www.archlordgame.com/
'Line Age' är ett mmo som är väldigt poppis i asien, och har blivit gratis här i europa.. Så det kan du väl spana på. Har själv dock lagt av med mmo tycker det tar sådan tid =) Sen finns det ju tonvis med andra grejor. UO (ultima online) ett gammalt mmo. En favorit hos mig! Valmöjligheterna är mycket större än i exempelvis wow eller. Det finns många gratisrealms till uo, och dom är helt lagliga. Bara du äger en kopia av spelet.............. :)
Om du gillar starwars kan jag rekomendera SWG (star wars galaxies) finns dock inga gratisservrar uppe än men det är på gång. Ska nog själv spela på 'True Galaxies' som kommer vara en gratis realm. DÄR kan man göra precis vad man vill. Eget hus, möblera. Kriga, bli jedi. Ja va du vill! Kanske bara sälja grejor och bli snuskigt rik. Själv spelade jag som bounty hunter på betalserver och jagade stackars jedi mot en säker undergång. (Fast man fick ju pisk med, satans rebeller!) =)) Så där har du lite att klura på
Enemy territory
Riktigt bra och kul, helt gratis onlinespel.
returntocastlewolfenstein.filefront.com/file/Enemy_Territory;14408
GTA2 det är fortfarande hur grymt som helst det kommer aldrig dö :D:D
www.rockstargames.com/classics/
Earth 2025
textbaserat internetspel
games.swirve.com/earth
det bästa är ju helt klart BF2=)
elller så har vi ju det gamla kult spelet www.nukezone.se
DU har ju Guildwars. Men jag tyckte de sög. MEn selar just nu Travian, skicka ett medellande om du är intresserad
Tribal Wars är gratis.