• Ammi1970

Rädd...

Har inget märkt förrän ikväll...
    Sak först tala om att vi ska göra grav-test på onsdag för och se om våran tredje äggdonation gått bra.

Men som sagt har inget märkt förrän ikväll (nu) att jag kännt nåt. Har "mens-smärtor" som bara f*n. Säkert inget konstigt men blir så rädd.
    Under dessa 13 dagar som jag nu ryvat har jag inte medvetet tänkt på detta utan bara tänkt jag kan inte göra mer än vad jag gör.

Jag har inte gråtit, inte varit nervös, inte funderat på symptom, inte varit rädd...

Men NU ikväll/inatt e jag så rädd att jag bara gråter hela tiden, och min stackars sambo vet inte hur han ska trösta mig. Hur ska han kunna trösta mig?!

Usch jag har t.o.m bett en bön till gud, som jag inte tror på (respekterar dom som gör)...

Usch vet inte om jag klarar att få beskedet, negativt = liv utan barn = liv utan familj *gråter*

Hur ska jag klara detta???

Jag vet ni kan inte hjälpa, ville väl mest skriva av mig...
    kan inte skriva mer bara gråter...

Tack alla för att ni finns...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 01:01:13:
    5 timmar kvar tills vi vet
    Känns just nu som jag har gaser i hela magen, världens magknip, ont som attan...

Sova, njae d blir d nog inte mycket av inatt...

Vill tacka alla ni underbara människor som får en att orka...

Önskar er ALLA allt gott av hela mitt hjärta...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 06:28:35:
    Svaret på stickan blev tyvärr negativt. Men ska hålla på en vecka till med hormonerna och testa igen. Är liksom det sista jag kan göra.

Tack ALLA som finns här och som stöttar mig.

*kram*

• Svar på tråden Rädd...
  • Madida

Har tänkt en massa på dig sedan jag såg tråden. Håller alla tummar och tår.

• Ammi1970

Jag känner mig väl egentligen inget alls, e bara magen som strular. Känns som hela magen e full av gaser, ont som fan.

Om 5 timmar vet vi hur det har gått...

Tack alla för att ni tänker så på mig...

Önskar er allt gott av hela mitt hjärta...

• Alexandra84

Ska tänka på dig imorgon... eller ja igentligen är det ju idag
    Lycka till

* Hampus 051002 * Julia 070905 *
  • veronicaq

ammi!!
    testa nu
    ingen skillnad på svaret om 5timmar lr nu!

hoppas verkligen de går bra!*tummhållning*

• Ammi1970
    veronicaq skrev 2007-10-31 00:55:43 följande:
    ammi!!testa nu ingen skillnad på svaret om 5timmar lr nu!hoppas verkligen de går bra!*tummhållning*
    HAHAHAHA
    tror inte sambon blir så glad när han vaknar senare...
    han vill ju vara med... Men tro mig har tänkt tanken...

Tack ALLA
  • Ammi1970

Svaret på stickan blev tyvärr negativt. Men ska hålla på en vecka till med hormonerna och testa igen. Är liksom det sista jag kan göra.

Tack ALLA som finns här och som stöttar mig.

*kram*

• MissC

Oh nej Ammi! Jag som höll min tummar SÅÅÅÅ hårt. Hoppas du får ett mer positivt besked om en vecka. Det kan ju vara så att din HCG halt ännu inte blivit tillräckligt hög för att visa sig på testet. Jag håller återigen mina tummar för DIG.

KRAM,
    /MissC

• Ammi1970
    Tack vännen...Kyss

Tänkte samtidigt fråga här:
    Om man nu som vi har två befruktade i frysen, hur går den betalningen till om man inte får hjälp av landstinget?
    Och finns det någon som vet hur det betalas och hur mycket summan är på?
    Glad
    KRAMAR OCH STORT TACK...

• miss maple
    Ammi1970 skrev 2007-10-31 07:28:35 följande:
    Tack vännen...Tänkte samtidigt fråga här:Om man nu som vi har två befruktade i frysen, hur går den betalningen till om man inte får hjälp av landstinget?Och finns det någon som vet hur det betalas och hur mycket summan är på?
    KRAMAR OCH STORT TACK...
    Beklagar vännen, blir riktigt ledsen faktiskt
    Har du betalat nåt innan?
    Om du har det ska du inte behöva betala nåt som jag vet iaf.
    Stor kram.
  • Madida

Nej! Vad tråkigt! Blev uppriktigt sagt ledsen för er skull! Är ni helt bestämda med att detta var sista försöket?

Kramar

• Future

Ammi, vad tråkigt att det inte gick vägen för er den här gången. Du är välkommen att höra av dig om du behöver prata av dig så klart. Önskar er lycka i framtiden. Kramar

• vadskajaghetadå

hej vad ledsen jag blev att det var negativt, hoppasdes för er, men det är ju inte helt "kört"..men äggen måste ni ju få hjälp med? dom kan ju inte bara ligga där....??
    kram

• Tis

Håller tummarna för er att testet vänder sig till positivt.
    Du undrade om betalning med era frysisar. Har kvinnokliniken sagt att Landstinget inte bekostar er FET? Om det är så, så kostar det 8000:- på CvL.
    /Tis

Svar på tråden Rädd...