• Nanna

Jag ska bli mormor,,,,,,,,,

Ja, så är det!
    Min dotter är 17 år och ska bli mamma,,,,,

• Svar på tråden Jag ska bli mormor,,,,,,,,,
  • Emelie  A

Min mamma var 41 när hon blev mormor (till min systerdotter) och MIN mormor blev gammelmormor vid 62, i vår familj har tjejerna fått barn vid 21 (jag 20 dock) och fortsätter det så så får gammelmormor uppleva 5 generationer! Lite skoj!

• Skutta

vilken rolig tråd :) Grattis till trådstarten!
    Mina föräldrar var 42 och 43 när de blev mormor och morfar, min Farmor och Farfar var 67 och 62 och min gammelfarmor (alltså min mammas farmor) var runt 85 skulle ja tro :)

• Nanna

Oj, ja det var verkligen många som nappade här, kul att höra om alla åldrar. Blev som en släkttråd....kul!

Nu har min dotter gått halva tiden, underbart kul att följa henne. Hon känner sparkarna och jag bara längtar tills jag också kan få känna dem,,,,

/blivande mormor...

• Emelisch
    Nanna skrev 2008-01-22 13:48:24 följande:
    Oj, ja det var verkligen många som nappade här, kul att höra om alla åldrar. Blev som en släkttråd....kul!Nu har min dotter gått halva tiden, underbart kul att följa henne. Hon känner sparkarna och jag bara längtar tills jag också kan få känna dem,,,,/blivande mormor...
    hihi, ja du mamma :) Jag lvoar att säga till direkt när det börjar kännas på utsidan ;) heheh
  • jerseyko
    Grattis hade min mamma kunnat datorer så hade hon nog också startat en sånhär tråd när jag berätta att jag var gravid. Det är snart 1 år sen!
  • Harling1985

Grattis!!! Min mamma blev också överlycklig när ja berättade att hon skulle bli mormor, hon var då 36år, och fick sitt första barn tidigt också, som 16årin, och mormor, var också 16år när hon fick sitt första barn... Så det är nog nått som ligger i generna..

har också kort på oss på fem genrationer, nu senast förra året när Gammel farmor fyllde 90, var vi upp till Fellingsbro ocgh tog nya kort.. Farmor är också sä där jätte stolt över att ha barnbarns barn, Min son hampus var iaf 6år förra året, jag själv var nästan 22, pappapappa 42, farmor 62 och Gammelfarmor 90 då...
    Ha det bra alla!!

• MansonDust
    daphniamagna skrev 2008-01-19 17:32:38 följande:
    Oj, det var inte illa pinkat det ;P
    Mamma till Star 021017 & Ninja 060522, samt två små änglar..
  • lillabella

min mamma hade 3 barn innan hon va 20 o blev farmor när hon var 32!

• Nanna
    Svar på #68
    Ja, det var då verkligen inte illa....
  • Nanna
    Emelisch skrev 2008-01-23 23:11:12 följande:
    hihi, ja du mamma :) Jag lvoar att säga till direkt när det börjar kännas på utsidan ;) heheh
    Hihi, nu har jag ju känt sparkarna ju,,,,
  • barabecka
    lillabella skrev 2008-01-27 13:02:40 följande:
    min mamma hade 3 barn innan hon va 20 o blev farmor när hon var 32!
    Häftigt! om allt går som det ska så kommer jag vara trebarnsmamma i juli, kommer då att vara 17 år
  • mormor08

Grattis!
    Om allt går som det ska, blir jag också mormor. Först i maj till min dotter 18 år, sen i augusti till min dotter 24. Själv är jag 45 år. Har också två andra barn en pojke 27(fick han när jag var 18)och en tjej som är 16.
    Det ska bli så roligt. Självklart ska man stötta jättemycket.

Svar på tråden Jag ska bli mormor,,,,,,,,,