Jävla tandvård
Jag är så ledsen. Min kille och jag har ingen bra ekonomi för han pluggar och så. Vi har så det räcker till det nödvändigaste men sen tar det stopp. Vi har redan tagit bort alla obödiga räkningar typ träningskort och sånt. Så allt går till det nödvändigaste.
Min kille har haft bulimi och har superdåliga tänder. Både pga av bulimin och sen lagningar som tandläkaren gjort fel och sen när han skulle klaga på det fick han reda på att hon var avskedad för att hon gjort en massa fel men ÄNDÅ fick han ingen ersättning för det trots att han borde fått det. Jag menar han har riktigt dåliga tänder! Han gick och frågade hur mycket det skulle kosta att fixa dom och det skulle kosta 63 000. Så han har skitit i att fixa dom för han tänkte att han skulle kunna ta lån till tänderna när han fick jobb. För han har inte haft råd helt enkelt. Han skulle tagit ett sabbatsår det året vi träffades och åkt och jobbat i Norge men han fick problem med gallan och var tvungen att genomgå en stor operation. Så det blev inget med det.
Igår bet han av en tand. Inte bara på ytan utan djupt. Så han har haft skitont hela dagen. Han gråter hela tiden för han vill fixa tanden men har inte råd. Det gör så jävla ont i mig att se honom må så dåligt. Eftersom han inte har fast jobb utan pluggar får han inte låna pengar liksom. Och han har inte råd att ta ett sms lån med återbetalning inom 30 dagar. Det är omöjligt. Fan vad det gör ont i mig att se honom lida! Han har inte ens kunnat äta idag.