• liddelo

Tänk, jag kunde faktiskt bli gravid

Ja, jag testade positivt i morse!

Hur det än går med denna min första graviditet så är vi så lyckliga att vi faktiskt lyckades. Efter femton månader och på tredje Pergotimeförsöket!

När förstår man?

• Svar på tråden Tänk, jag kunde faktiskt bli gravid
  • palmblad

När den börjar sparka eller när ni ser den på ul. Hoppas verkligen det går vägen!
    Kram från en som också fått kämpa, dock utan hormonbehandling, men jag hade tagit det om det krävts.

• bebbe made in italy

Grattis!!!!! Tror inte man förstår fören man sett bebben. Jag är i 17+1 och har fått lite mage ändå inbillar jag mej att det kanske e tomt i magen på mitt UL, jag har inte fattat att jag är gravid. Tror det som sagt kommer efter UL.

• Missfallett

Grattis Vad underbart för dig!!!Lycka till och ta väl hand om magen nu!Kram.

• Hannah74

Jag säger så till mej varenda dag- Tänk att jag kunde! har inte fattat den än och är i v24
    Underbart är det iaf!

Äntligen gravid!
  • emmalisa

Jag fattar det fortfarande inte och min dotter är 4 månader

?*`?-» ?*`?-» mamma till Christoffer 900515 & Maja 070709?*`?-» ?*`?-»
  • Hallonbusken

Jättestort grattis liddelo!!!!!

liddelo skrev 2007-11-04 17:37:19 följande:
    När förstår man?
    Det undrar jag också?! Plussade i fredags efter 18 försök och sju Pergotimekurer och två omgångar med Gonal-F!!!
  • liddelo

Tack för era fina svar!

Tänk om den här lilla blastocyten skulle kunna ta och utveckla sig till människa också, det vore så underbart! Men tänk att jag ju faktiskt kan bli gravid..

• Beautiful86

grattis! Jag plussade också för 3 dagar sen ! :D har väntat på att bli gravid i 8 månader, och nu äntligen blev jag det :D

• PluttanPlutt

Grattis!!!
    Ta hand om maggen & njut.

• små fötter

Stort grattis och lycka till! Glad

Två älsklingar i min mage - tre änglar i himlen
Svar på tråden Tänk, jag kunde faktiskt bli gravid