Tänk, jag kunde faktiskt bli gravid
Ja, jag testade positivt i morse!
Hur det än går med denna min första graviditet så är vi så lyckliga att vi faktiskt lyckades. Efter femton månader och på tredje Pergotimeförsöket!
När förstår man?
Ja, jag testade positivt i morse!
Hur det än går med denna min första graviditet så är vi så lyckliga att vi faktiskt lyckades. Efter femton månader och på tredje Pergotimeförsöket!
När förstår man?
När den börjar sparka eller när ni ser den på ul. Hoppas verkligen det går vägen!
Kram från en som också fått kämpa, dock utan hormonbehandling, men jag hade tagit det om det krävts.
Grattis!!!!! Tror inte man förstår fören man sett bebben. Jag är i 17+1 och har fått lite mage ändå inbillar jag mej att det kanske e tomt i magen på mitt UL, jag har inte fattat att jag är gravid. Tror det som sagt kommer efter UL.
Grattis Vad underbart för dig!!!Lycka till och ta väl hand om magen nu!Kram.
Jag säger så till mej varenda dag- Tänk att jag kunde! har inte fattat den än och är i v24
Underbart är det iaf!
Jag fattar det fortfarande inte och min dotter är 4 månader
Jättestort grattis liddelo!!!!!
Tack för era fina svar!
Tänk om den här lilla blastocyten skulle kunna ta och utveckla sig till människa också, det vore så underbart! Men tänk att jag ju faktiskt kan bli gravid..
Grattis!!!!!!!
grattis! Jag plussade också för 3 dagar sen ! :D har väntat på att bli gravid i 8 månader, och nu äntligen blev jag det :D
Grattis!!!
Ta hand om maggen & njut.
Stort grattis och lycka till!