• Hjärtats Lust

Inga symtom längre.....missfall??

Hej!

Är i v 6+3 i dag och i går så märkte jag att jag inte hade lika ont i brösten längre, samma sak i dag, för övrigt har jag inga direkta symtom. Har inte blött en droppe eller haft bruna flytningar. Har ej haft "växtvärk"

Är jättenervös för att jag ska få missfall nu när symtomen är som bortblåst..

Finns det fler som det har blivit så här för men att det har gått bra?!!

Är så nervös när man äntligen lyckats!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-14 16:02:10:
    nu har det gått nästan en vecka sedan jag skrev och än så länge vad jag vet, så är bebisen kvar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-19 12:04:25:
    Är i v 8+0 i dag, så symtom måste man inte ha

• Svar på tråden Inga symtom längre.....missfall??
  • mamsen76

Jag hade inga som helst gravsymptom och jag är i v 32 Skrattande Var glad att du slipper dem ist.

På sophögen låg en giraff......
  • Hjärtats Lust

jag vill ju så gärna tro att allt är bra men det är svårt att inte vara nojjig när man kämpat i 2½ år och då det äntligen lyckades på första ivf försöket....

• Annika 78

Jag kände inte heller några symtom i början (eller senare heller för den delen...) men allt har gått bra och jag är i vecka 29 nu.

• Hjärtats Lust

komma och gå, okey....man hade en bild också att när man väl är gravid så skulle man känna allt hela tiden och lika mycket för man har lixom fått den känslan av andra men jag får väl lita på er helt enkelt Skrattande

• mamsen76

Tycker absolut att du ska slappna av och njuta av att du är med barn ist.
    GRATTIS förresten!

På sophögen låg en giraff......
  • HoppTro

Grattis till graviditeten!

Här har du en som testade plus och inte hade ett dugg graviditets-symtom. Inga ömma bröst, inget illamående, allt kändes som vanligt. Trodde jag fått MF eller MA och var jättelessen i tre veckor. Men sen fick jag göra ett VUL och allt såg bra ut! Hade knappt några symtom förrän magen började växa....
    Nu är jag i vecka 27. Alla gravida känner inte några symtom de första månaderna.. Så jag önskar dig all lycka till!

• Hjärtats Lust

Hopp Tro

Vad härligt att höra om man får säga så Flört vaknade i alla fall i natt att jag mådde illa, så nått måste det vara där inne Skrattande

• capuff

Hej Hjärtats Lust - jag är i samma vecka som du och har också varit orolig för att jag inte haft symptom... Skönt att läsa att det kan vara så och att det går bra ändå!

• Yasmine

När jag var gravid med min dotter så hade jag mensvärk till och från i början, sedan ingenting på väldans länge. Inga ömmande bröst eller så. Gravv känningarna kom och gick hela graviditeten! 
    Jag vet hur det är, är nu gravid med vårt andra barn (IVF) i v 6 och kommer nog oroa mig mest hela tiden.

Svar på tråden Inga symtom längre.....missfall??