• nuedetdax

Vi som är oförklarligt barnlösa som insemineras!

Jag vill gärna komma i kontakt med fler som är oförklarligt barnlösa men som insemineras.
    Vi har gjort alla test och senast var sekrettest som visade att simmarna inte hade problem att simma igenom det alls.
    Vi ska nu göra vårt andra insem på SH i Sthlm.
    Nån mer som sitter i samma båt?

Kram

• Svar på tråden Vi som är oförklarligt barnlösa som insemineras!
  • Piastowska

Hej!

Andra inseminationen verkade skita sig - spottings idag.
    -2 dagar BIM, som verkar komma som på posten även denna gång.
    Grrrrrrrrrrrrrrrrr

• nuedetdax

epa, Ja det tog lite ur mig och tog några simmare för att se om de kunde klara sig igenom djungeln Och det gjorde dom helt perfekt!

• Elladea

Hej på er!
    Vi ska också göra vår andra inseminering om ett par veckor, började med Menopur-sprutor idag.
    Är pregnylspruta en ägglossningsspruta? Jag fick ovitrelle förra gången. Antar att de har samma effekt...

Piastowska: Hoppas på bättre lycka nästa gång. Jag brukar också få spottings några dagar innan mens, så jag vet oftast när tanten är på gång.

• epa77

Här är en till som fått spottingbesök... De höll sig borta så länge ovitrellesprutan varade och sen kom de som ett brev på posten. Jag blir så TRÖTT! Om man åtminstone kunde säga vad det beror på. Har någon fått någon bättre förklaring än att "vissa kvinnor har det så..."?

• Loola

Skriver en rad jag också.Min sambo och jag har försökt i över 4 år att bli gravida men inget resultat,vi har bara fått svaret oförklarig barnlöshet.Så vi testade insemination men det gav inget,testade bara en gång så nu ska vi iväg på ivm,inför väntan av ivf som inträffar nov nästa år,kanske testar fler insemniationer senare.Håller tummar och tår för er andra och hoppas att vi också får hålla våran alldeles egna lilla knyte i famnen snart.Kram från mig=)

• epa77

Nu är tanten här också. Det blir ett inseminationsförsök till innan vi går på de tunga grejerna... Hur har ni andra det?

• Elladea

Hej på er!
    Vi har idag gjort vår andra insemination, och nu väntar den jobbiga två-veckors väntan... Hoppas på det bästa! Hade ordentliga ÄL-känningar idag, fast när jag inseminerades hade ägget inte ännu släppt, men jag tog HCG spruta 1,5 dygn innan, så det var bara fråga om timmar innan ägget skulle släppa.

Hur går det för er andra?

• nuedetdax

Elladea, Jag har bim på måndag, så jag går bara o väntar jag med

• Elladea

nuedetdax: Spännande... hoppas det lyckas!

• nuedetdax

Hallå tjejer!
    Det var länge sen nån uppdatera tråden
    Jag har bim på Nyårsafton känns lagom kul..
    Nån mer??

• nuedetdax

Elladea,
    Tack sötis, men det känns för hoppfullt
    Ännu ingen mens eller nåt blod på tappen..
    Hur går det för er??

• När är det vår tur

Vi ska insemineras i slutet på januari på SH. Väntar bara på den j*vla mensen=/. Undrar hur stor chansen är att lyckas på första försöket...

• nuedetdax

Jasså men när väntar du din mens??

• När är det vår tur

I mitten på janurai ung. Jag skulle ringa på dag 5 efter första mensdag, sen skulle jag få äta tabletter i ett par dagar innan jag ska dit på kvällen för att få en spruta. Dagen efter ska min man dit och göra sitt och ytterliggare ett par timmar senare ska jag dit igen för att insemineras.. Så har jag förstått det..

Svar på tråden Vi som är oförklarligt barnlösa som insemineras!