Tjejer med håriga ben
Jag har inget emot det. Jag rakar ibland- ibland inte. Jag vill inte att tråden handlar om det.
Om jag inte rakat på 1,5-2 v...så klias det mycket. Jag smörjer mig...men, det hjälper inte.
Hur gör ni?
Jag har inget emot det. Jag rakar ibland- ibland inte. Jag vill inte att tråden handlar om det.
Om jag inte rakat på 1,5-2 v...så klias det mycket. Jag smörjer mig...men, det hjälper inte.
Hur gör ni?
jag rakar inte så ofta på vintern, har alltid långbyxor ändå. Jag har inte märkt av att det kliar alls.
Du skulle se mina ben.
Ludna! Långa mörka hår och faktiskt något glesare nu när jag blivit äldre. Har jag ingen kille rakar jag mig/vaxar bara på sommaren eller när jag ska på ngn tillställning och måste bära nylonstrumpor. Det brukar inte klia på mig när jag rakat benen.
hihi, jag brukar säga till min sambo att jag odlar päls, vi bor ju trots allt i sverige
för mig kliar det OM jag rakar, har väldigt känslig hud och måste smörja in benen (och resten av kroppen) med en väldigt fet salva för att inte få torrhetseksem, detta förvärras om jag håller på och rakar hela tiden
Jag fattar inte hur mina ben funkar- för mig kliar det om jag låter håret vara...
Jag har inte rakat någon del av kroppen på typ 6 månader, jag ser ut som en apa.
Det slutar väl klia efter att håret växt ut igen. Det kliar medan håret växer ut. Antingen raka oftare eller mer sällan
Jag har inte rakat någon del av kroppen på typ 6 månader, jag ser ut som en apa.