Unga sthlmare som ska bli föräldrar i dec/jan?
Hej! Vore kul att se att det finns fler än jag. Själv bor man med sambon i Jordbro, Haninge och är 18 år. Väntar en liten kille som har BF den 5e januari. :)
Hej! Vore kul att se att det finns fler än jag. Själv bor man med sambon i Jordbro, Haninge och är 18 år. Väntar en liten kille som har BF den 5e januari. :)
Till sSARAa:
Våran lilla kille är beräknad till den 5e januari. Och allt går galant :) Jag är en sån där som mår oförskämt bra, så det nästan är orättvist! Hehe. Själv då?
Dantim:
jag mår oxå för bra nästan, dock har jag rätt mkt SD.
Men bra mår jag, har knappt haft en enda gravidsymtom. förutom SD och att jag inte har någon mens så skulle jag själv inte tro att jag är gravid..
Haha! Det är samma sak här. Visserligen gör det ont i rygg lite då och då när jag antränger mig, för nu är det faktiskt oundvikligt tungt! Men jag känner mig inte som jag TROR att en gravid ska må. Men det ska man ju bocka och buga för egentligen :)
ung jag vet inte men är 21 år har en flicka på 1 och väntar en bebbe till 16 januari 08
bor med söder om söder ;)
MonaLisa89
Ja då var det inte så stor glapp mellan oss då :)
Sussii
Vart söder om söder bor du då? :) Om du vill säga det, förstås
Skogås bor jag
Oj, själv är man uppväxt i Skogås :)
Hoppsan hade visst tappat bort den här tråden! Min dotter kom igår 3065 gram och 49 cm lång.. världens finaste!
Vad roligt Grattis
vad har ni andra för namn?
Adelisa:
Vi vet inte riktigt vi kan inte bestämma oss denna gång.
Med de andra barnen har namnen varit spikade och klara runt v20 men denna gång vill inte maken gå med på de namnen jag vill ha..
Men trolligen blir de en David/Erik eller Marcus..
Själv då?
Det blev en liten Mariam mellannamn har vi inte kommit på ännu, får se
Vi vet inte men ilias vill jag ha eller Elias! sambon vill ha vincent :/ men ja vill ha något som e mera ovanligt och incent är inte det idag!!! med första barnet var vi överens direkt efter UL vad hon skulle heta och där fanns inga problem alls med namn!
vad har ni för namn?
Saaaraa: Mariam var verkligen JÄTTESÖT! Grattis till en sån fin dotter.
Sussii: Ilias var riktigt toppen, tycker jag. Jag gillar sånna där ovanliga omvandlingar av namn. Det är tufft och gulligt :)
ja jag med ja hoppas bara sambon lägger sina kort snart och låter mig få det namnet! :P:P