• htessan

ung 2barns mamma..någon som vill snacka??

hej. är 22år och har två tjejer. en på 1år och 10mån och en färsking på 3veckor..

undrar om de finns någon som vill snacka lite och tipsa varann lite.. alltid kul att prata med folk som är i samma sits=)

• Svar på tråden ung 2barns mamma..någon som vill snacka??
  • Fibi

Hej!
    Jag är 22 och har 2 barn, en tjej på 2 år (sept-05) och en kille på snart 1 år (dec-06)
    Vi bor med min man och våra två katter i en liten håla som suger och jag känner mig jätteensam

• Jenniesmamma

Hej!

Heter Jeanette och är 22 år. Är stolt två barns mamma till Jennie 28 månader och Philip 4 månader.

Kul att se att det är fler unga med fler än ett barn

Ha det så bra!

Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • leea

hej hej jag är 20år har 2barn Jim 3år jasmine 1½år..

• lanatti

Hej är 23 bast har en kille på 5 år och en liten tjej på 8 mån väntar 3e barnet i maj 08....

• NeA 84

jag är 23 år. har en pojk på 5 år och en på 2 år. är ensamstående.

Adam 020715 Gabriel 051130
  • Baby Animal

Hej allihopa! Det var en del här ser jag
    Själv blir jag 19år i januari 2008, 6mars är min son beräknad att andas luft för första gången och då kommer min dotter vara ca 2½år gammal

• Tindra Maria Rosanna

20 år och har en dotter på 3 år och sitter och har värkar med nr två nu så snart är jag tvåbarns mamma.

• NeA 84

vad spännande...lycka till!

Tindra Maria Rosanna skrev 2007-11-25 08:59:38 följande:
    20 år och har en dotter på 3 år och sitter och har värkar med nr två nu så snart är jag tvåbarns mamma.
    Adam 020715 Gabriel 051130
  • Miss starfield

Jag är 20 år. min första fick jag i april 07 och väntar nästa i ma 08. Det gick lite fort känns det som, men jag älskar min son jätte mycket och det komer bli härligt men tufft med två busfrön.

• Tindra Maria Rosanna

Den 25 nov blev jag tvåbarnsmamma kl 15:58. Så nu har jag två döttrar.

• barabecka

Hej hej Jag har precis fyllt 17år och väntar nummer 2!

Svar på tråden ung 2barns mamma..någon som vill snacka??