• Nyfiken gul

Hjälp mig att se - är jag verkligen gravid???

Sitter här helt chockad o perplex... jag har nog fått ett plus på min sticka...

jag fattar ingenting... Med magen fylld av cystor och diagnosen PCO trodde jag att det var omöjligt.. står till o med i kö för operation av livmodern...

Snälla hjälp mig se det jag ser här hemma...

bilder finns under "starka bilder"

• Svar på tråden Hjälp mig att se - är jag verkligen gravid???
  • ZAFT
    CloudBerry skrev 2007-11-16 16:15:11 följande:
    Skymta ett plus? Det kan knappast bli tydligare!TS behöver definitivt inte göra ett nytt test.
    Precis som jag skrev så tycker jag att jag skymtade ett plus annars så skulle jag väl inte skriva det eller hur? Kan knappast bli tydligare? då har du inte sett många positiva grav tester i ditt liv. Herregud att du ens ids kommentera bara för att jag inte tycker att det var solklart.
    Nu är alla små stjärnor...
  • Nyfiken gul

räknat ut med FL att jag troligen är nånstans i vecka 6 eller 7,,,

Eftersom jag har PCO så har jag ingen aning om ägglossning o sånt....

• Bebislängtan 82

Pluss helt klart. Grattis

• Lindy79

Va kul! grattis grattis! jag har oxå PCO men är gravid i v 34 nu :) Lycka till!

• Marlene B
    FrökenFräken84 skrev 2007-11-16 16:19:29 följande:
    Precis som jag skrev så tycker jag att jag skymtade ett plus annars så skulle jag väl inte skriva det eller hur? Kan knappast bli tydligare? då har du inte sett många positiva grav tester i ditt liv. Herregud att du ens ids kommentera bara för att jag inte tycker att det var solklart.
    Ja eller så kanske det är du som inte sett många positiva gravtest Eftersom du inte ser plusset tydligt så måste ditt öga vara otränat, eller hur?
  • ZAFT
    CloudBerry skrev 2007-11-16 16:22:13 följande:
    Ja eller så kanske det är du som inte sett många positiva gravtest Eftersom du inte ser plusset tydligt så måste ditt öga vara otränat, eller hur?
    Haha ja så kan det mycket väl vara oxå
    Har själv PCO och gjorde ett x antal tester innan jag kunde tro på resultatet så lite mer träning kanske behövs
  • Nyfiken gul

FrökenFräken kan behöva lite försvar här också...

bilderna är inte dom bästa... pluset är hur blått som helst på stickan - men blev jättesvagt o suddigt på bilderna..

ni som försökt fota ett grav.test vet hur svårt det är att få det rätt...

jag kan förstå att en del inte riktigt ser det tydliga pluset...

• ZAFT
    Nyfiken gul skrev 2007-11-16 16:25:41 följande:
    FrökenFräken kan behöva lite försvar här också... bilderna är inte dom bästa... pluset är hur blått som helst på stickan - men blev jättesvagt o suddigt på bilderna..ni som försökt fota ett grav.test vet hur svårt det är att få det rätt...jag kan förstå att en del inte riktigt ser det tydliga pluset...
    Har aldrig fotat ett vanligt test utan bara cb digital så jag får skylla på det

Grattis än en gång!
  • bustösen

Åååå va roligt! Grattis nyfiken gul!!

Svar på tråden Hjälp mig att se - är jag verkligen gravid???