• Mimmi1973

Prematurträff den 22/11 i Helsingborg

Tänkte höra om det finns någon som ska gå på prematurträffen den 22:a på Helsingborgs lasarett?
    Jag tycker att tiden är lite väl sent, (19:00)
    Ni som ska gå, ska ni ta med er barnen då? Fundersam
  • Svar på tråden Prematurträff den 22/11 i Helsingborg
  • victory tilly

Hej. Jag ska gå och var länge fundersam på hur jag ska göra med min yngsta som jag ammar på kvällarna. Men eftersom hon är totalt omöjlig att åka bil med när det är mörkt så får hon vara hemma med pappa. Jag får väl åka hem tidigare. Tyckte oxå att tiden var sen, men de räknar väl med folk som jobbar antar jag. Har du bestämt dig än? Vi kanske ses där!

• stumpalisa

Hej! Jag tänkte att jag skulle gå, men håller med om att tiden är lite sen... har inte riktigt bestämt om emilia ska följa med.

• Mimmi1973
    Jag vill jättegärna gå, det som jag såg mest fram emot var att få träffa personalen tíllsammans med sonen. Får se hur jag gör.......Annars är det julgransplundring i januari på rimmligare tid                       
  • pritt

Vi har varit på endast en träff! Jag tyckte inte det var som jag trodde!
    Vår lilla tös var inte så gammal då, och där var mest äldre barn, och man kände sig lite utanför, för alla kände varandra och så!
    Så tyvärr lär vi inte gå. Jag känner att jag fått bättre stöd från vänner och bekanta än andra föräldrar i samma sitts!

Svar på tråden Prematurträff den 22/11 i Helsingborg