Värmland/karlstad med omnejd del 8
Hej
Startar del 8....missade helt när den försvann!!!
Kram
Hej
Startar del 8....missade helt när den försvann!!!
Kram
Tack för inbjudan.
Hur går det för er tjejer? Varit lugnt här nu.
Gick in i vecka 24 idag, och det är livat i magen som aldrig förr. Jättekul.
Flyttar i helgen också, ääääntligen efter två månaders renovering. Är helt färdig och längtar till vi kommer i ordning så man kan börja leva ett normalt liv igen. Fast det känns långt borta när man ser på kaoset som råder just nu. Hur ska det gå?
Tack för inbjudan seafree!
Här är det helt ok, är väldigt illamående men man ska väl inte klaga när man äntligen får det man så länge kämpat för. I morrn är det VUL. Återkommer med mer information!
Nu har jag kommit hem från VUL. Allt såg bra ut och det var bara det ena som fäste så tvillingar blir det inte. BF 7 juli!
Härligt Bebisnoja!
Det där illamåendet får man faktiskt klaga på, för även om man längtat flera år på att bli gravid så är det jääävligt påfrestande att må konstant illa en längre tid.
Hoppades ni på tvillingar förresten?
Aurora: Nja hoppades gjorde vi väl inte. Det är ju trots allt lite skönare att få en i taget. Men det hade varit häftigt med 2.
Hej tjejer!!
Jag kunde inte skicka inbjudan till alla de tog det som spam!
så jag blev avstängd i ett par timmar!!
Men jag bjuder in fler idag!
Halloj brudar, nu har även jag hittat hit, tack för länken
bebisnoja - ja, klart häftigt med tvillingar. Jag både hoppades och bävade för att det skulle vara det själv. Känner att det räcker med en dos av fertilitetsbehandling för det är ju rätt kämpigt att gå igenom. Men nu tänker vi nog mest att vi njuter av att ha blivit gravida en gång, och så låter vi tiden gå sen. Kanske kommer det ett plus av sig självt, kanske står man ut med sprutor en gång till, eller så får det räcka med ett troll.
seafree - tråkigt att bli tagen för spammare när man länkar ut en tråd, men det är gött att du inte ger upp!
Hej
Vi är gravida!!! Jag gjorde ett digitalttest idag efter att mensen hoppat över 1,5v och det stod klart och tydligt Gravid!!
Helt på egen hand!!
Känner mig så överlycklig....vi fungerar!!!
Kram på er!
Massor av grttis seafree, gud vad kul förr er. STOR KRAM
GRATTIS Seafree. Vilken underbar julklapp!! Nu blev jag superglad.
VIll passa på att önska er alla en helt fantastiskt skön jul. Släng ut släkten och sätt er i soffan och ät upp all knäck själv - det är inte bra att stressa... Hihi
beta.familjeliv.se/Forum-7-148/m28686871.html
Har gjort en ny tråd
Hur går det för er tjejer!?